cassandra71 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har diagnosen bipolar lidelse rapid cycling. Lurer på om det er en vanlig bivirkning på lamictalen om miste alt som heter apetitt. Gikk 17 uker uten noe særlig matinntak. Tok den 19 sept 05 gbp operasjon. Resultatet etter mangelen på apetitt var at jeg fikk tanker som en person med anoreksi. Har slitt med spiseproblemmer siden jeg var 3 og er nå 35. Resultatet var at jeg igjen måtte begynne på Lithionit. Hvilken type medisin fungerer best for meg som har en bipolar lidelse rapid cycling meg hovedvekt på depresjon ? En annen ting jeg skiller meg fra andre med bipolar lidelse er at jeg aldri har vært psykotisk. Får høre av fagpersoner at jeg ikke kan bli det. Håper du vil gi meg svar. Klem fra Cassandra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/253725-lamictal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.