Gå til innhold

Hvordan får man til annet nick hvis man trenger det?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg...?

Hei alle sammen,

hvis jeg skulle trenge å spørre om noe, men ikke ønsket å bruke dette nicket på grunn av anonymiseringsbehov (at ikke alt for mye info kan tilbakeføres til ett nick), er det tilstrekkelig å logge inn med denne profilen (nicket) og bare fjerne signaturen og erstatte det med et annet navn/nick? Eller må jeg opprette ny profil og "operere" derfra?

Takknemlig for svar. Har ikke så lyst til å bare kjøre en test i forumet her heller...

Klem

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

er det tilstrekkelig å logge inn med denne profilen (nicket) og bare fjerne signaturen og erstatte det med et annet navn/nick?

S: Ja.

Eneske krav er at du finner et som er ledig. Om du bruker et reservert nick, får du feilmelding og må velge et annet.

Er det bare meg...?

er det tilstrekkelig å logge inn med denne profilen (nicket) og bare fjerne signaturen og erstatte det med et annet navn/nick?

S: Ja.

Eneske krav er at du finner et som er ledig. Om du bruker et reservert nick, får du feilmelding og må velge et annet.

Ok. Takk for svar.

:o)

Gjest livet er ikke alltid like lett

Som svart under her så kan du bare logge inn og bytte ut fast nick med et annet for anledningen.

Men jeg vil anbefale at du åpner en profil til, det er svært mange som gjør første mulighet og som i iveren i å svare glemmer å bytte ut nicket en og annen gang.

Så hvis det betyr svært mye for deg å beholde anonymiteten så ville jeg helt klart anbefale å lage en profil til.

Er det bare meg...?

Som svart under her så kan du bare logge inn og bytte ut fast nick med et annet for anledningen.

Men jeg vil anbefale at du åpner en profil til, det er svært mange som gjør første mulighet og som i iveren i å svare glemmer å bytte ut nicket en og annen gang.

Så hvis det betyr svært mye for deg å beholde anonymiteten så ville jeg helt klart anbefale å lage en profil til.

Takk skal du ha for tips! Tror jeg gjør det, greit å ikke ha for mange nick heller... Var ellers en feil "den andre veien" som gjorde at jeg stilte dette spørsmålet... Hadde akkurat opprettet en reserveprofil og så plutselig at jeg hadde fått et svar på et innlegg. I iveren etter å svare glemte jeg at jeg ikke hadde logget meg av den nye profilen... :o) Sånn kan det gå. Med andre ord, best å ha øynene åpne uansett!

Er det bare meg...?

Takk skal du ha for tips! Tror jeg gjør det, greit å ikke ha for mange nick heller... Var ellers en feil "den andre veien" som gjorde at jeg stilte dette spørsmålet... Hadde akkurat opprettet en reserveprofil og så plutselig at jeg hadde fått et svar på et innlegg. I iveren etter å svare glemte jeg at jeg ikke hadde logget meg av den nye profilen... :o) Sånn kan det gå. Med andre ord, best å ha øynene åpne uansett!

Forresten, hvis du kikker innom her en gang til og har tid til å svare meg... i de tilfeller hvor jeg har logget inn med en profil og vil erstatte nicket med et annet, kan jeg bruke dette nye nicket om igjen en annen gang? Eller må jeg bruke nytt nick for hver gang jeg gjør dette?

Kan jo selvfølgelig bare prøve det ut, men hadde vært greit å vite...

Hilsen meg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...