CARVE Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Vet at dette ikke er plassen å snakke om trim.no, men om noen skulle si noe er det ikke du som har skrevet dette innlegget. Jeg tar all skyld! Problemet mitt er at jeg ikke får kontakt med deg på mail. Jeg har treneravtale og mangler flere ukers tilbakemelding på trening og svar på spørsmål jeg har stilt. Er det dataproblemene på trim.no som har skylden? Når kan jeg regne med at alt er i vanlig gjenge igjen? Sorry for at jeg kontakter deg på denne måten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Hei, akkurat tilbake fra en ukes ferie. Det har vært tonnevis med problemer med trim.no i det siste. Nå har vi skiftet server og fått en del mer problemer. Epostadressene har vært ute, inne, borte osv :-( Men nå skal du nå meg på epost. [email protected] og [email protected]. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.