Gå til innhold

Hva fikk dere / ga dere i farsdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dagen er det jo bare handelstanden som har funnet på,så jeg gir ikke noe til farsdagen.

Gir gjerne noe til far en dag butikkene ikke bestemmer jeg skal kjøpe noe.

Gjest murmeldyr
Skrevet

Den dagen er det jo bare handelstanden som har funnet på,så jeg gir ikke noe til farsdagen.

Gir gjerne noe til far en dag butikkene ikke bestemmer jeg skal kjøpe noe.

Koselig. Er så enig i at det er bedre å gi av eget initiativ.

:o)

Skrevet

Ingenting. Det er bare noe en eller annen dått har funnet på som folk skal tjene penger på.

Jeg gir gaver til familien min ellers.

Skrevet

Han har ikke fått noe enda da bilen er kaputt og jeg har jobbet med nettverket vårt i hele helga.

Han skal få velge ut seg en dyr vindjakke i morgen.

Skrevet

Nei, her i huset ble det nok ingenting. Jeg vet at far ikke savner noe heller.

Skrevet

Faren min er i syden så han fikk ingenting. Barnas far fikk en trivelig tekstmelding med gratulasjon (noe mer enn det får stemora ordne med). Kjæresten min fikk et e-postkort fra hesten, ungene og meg. Snuppa har nemlig erklært at han er stefaren deres selv om vi ikke bor sammen! :o)

Hadde han vært hjemme skulle jeg vel kjøpt litt kake og en liten ting. :o)

Skrevet

I går var vi til svigerfamilien og feiret. Da fikk svigerfar to cd'er (ikke så dyre), og far i huset fikk juletre til bilen (billig sak fra biltema).

I dag har vi hatt restekake med den egentlige gaven: termometer til utedammen.

Han ble kjempeglad og "overrasket" - hadde valgt ut hva han ville ha selv.

Gjest nopepope
Skrevet

Ingenting.

Har litt dårlig samvittighet overfor faren min, men det får heller være. Er i mot slike dager.

(morsdager er i grunnen litt kjekkere....)

Skrevet

Barna tegnet til ham og sammen med meg bakte vi sjokoladekake og overrasket ham når han kom hjem fra jobb. Han ble glad og mett:o)

Skrevet

Barna tegnet til ham og sammen med meg bakte vi sjokoladekake og overrasket ham når han kom hjem fra jobb. Han ble glad og mett:o)

Å nå er han på jobb igjen :))

Skrevet

Far i huset har ikke fått noe i dag, og heller ikke min far. Synes dette er noe stort tull, og her i huset venter vi med farsdagsfeiring til sønnen vår skjønner mer av det. Han er 3,5 år nå.

Skrevet

Far fikk dvd film og det er alltid en slager. I tillegg vanket det både sjokolade og kake!

Synes det er viktig å markere farsdag fordi jeg alltid gleder meg til morsdag!

Like for like.

Skrevet

Eksen fikk en tekstmelding med noen hyggelige ord om hvor glad jeg er han er pappaen til sønnen vår.

Min egen pappa fikk middag.

De var begge veldig fornøyd med det :)

Skrevet

En marsipankake.

Jeg serverte den allerede på fredag da, for da var min far på besøk og jeg sa det var farsdagskake til begge to.

I dag kjøpte min sønn en toblerone til sin far.

Gjest trultemor26
Skrevet

Pappa fikk sudoku-kalender. En oppgave per dag i hele 2007! Av søstern min fikk han sudoku-dorull.

Han er glad i sudoku.

Pappaen her i huset fikk 4 par svarte sokker siden han alltid klager over mangelen på svarte sokker, pluss vanter og votter i ett, pluss en "tegning" fra datteren sin på 16 mnd.

Skrevet

Tegninger fra barna og litt ekstra god frokost fra mor (meg).

Ingen henrykkelse akkurat, men han hadde vel ikke regnet med noe mer krus..

Skrevet

Hm, vi er ikke så opptatt av slike dager, så jeg var ikke klar over at det var farsdag før en venninne spurte om det var i dag.. :-)

Vi boikotter som regel slike handelsstandspåfunn, Valentinsdagen f.eks. Man får jo de flotte rosene til halve prisen dagen etter ;-)

Men jeg sendte en SMS nå når jeg leste denne tråden, fortalte at vi er glade i ham. Han er ute en tur, og det er vel en hyggelig melding å få når han sjekker mobilen :o)

Skrevet

Snuppa gav bort hjemmelaget kort, blomster og et par GoreTex hansker. + at vi bakte bløtekake og hadde supergod familiemiddag med 4 inviterte gjester.

Han var kjempefornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...