Gå til innhold

Vasking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest undrenes

Leggskinn/leggbeskyttere? Jada, bare husk å ta ut plastskinna først så unngår du masse lyder og sånn.....

Hehe huff ja leggbeskyttere! Klarte ikke komme på hva det het på morgenen idag, så ble det nest beste ;) Men det går ikke å ta ut/vekk den harde plata, for den er sydd fast...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253894-vasking/#findComment-2010456
Del på andre sider

Annonse

Hehe huff ja leggbeskyttere! Klarte ikke komme på hva det het på morgenen idag, så ble det nest beste ;) Men det går ikke å ta ut/vekk den harde plata, for den er sydd fast...?

Heh. Må innrømme jeg stussa litt på hva skinnlegger var.. :)

Noe sånn der påsydd dritt har jeg hatt engang, vet ikke om det var slitasje eller om det var av vasken i maskina men skinna brakk! Dog påfallende at det skjedde etter jeg begynte å vaske de i maskina.

Du kan prøve å ha de inn i et trekk(putetrekk eller noe sånn) så bråker de kanskje ikke så mye(eller om du ikke hører maskina har det jo ikke noe å si). Og for å unngå at de skal knekke kan du vaske de relativt alene sånn at ikke masse vått tungt tøy blir liggenede oppå skinna om den ligger i en kinky posisjon sånn at det våte tøyet brekker skinna. Tror nok jeg ville prøvd det.

Ellers har du biotex da..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253894-vasking/#findComment-2010606
Del på andre sider

Gjest undrenes

Heh. Må innrømme jeg stussa litt på hva skinnlegger var.. :)

Noe sånn der påsydd dritt har jeg hatt engang, vet ikke om det var slitasje eller om det var av vasken i maskina men skinna brakk! Dog påfallende at det skjedde etter jeg begynte å vaske de i maskina.

Du kan prøve å ha de inn i et trekk(putetrekk eller noe sånn) så bråker de kanskje ikke så mye(eller om du ikke hører maskina har det jo ikke noe å si). Og for å unngå at de skal knekke kan du vaske de relativt alene sånn at ikke masse vått tungt tøy blir liggenede oppå skinna om den ligger i en kinky posisjon sånn at det våte tøyet brekker skinna. Tror nok jeg ville prøvd det.

Ellers har du biotex da..

Jeg satser på at det fungerer å vaske de i maskinen, takk for råd :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/253894-vasking/#findComment-2012159
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...