Gjest provoserttil Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg går på gruppeterapi 2 ganger i uken og invidualsamtale 1 gang i uken. Jeg har diagnosen emosjonell personlighetsforstyrrelse (borderline).Har endel selvmordsforsøk og selvskading bak meg, senest for 4 mnd siden. Har vært i psykiatrien i lang tid. Nå sier behandlerne på gruppa at de vil at deres pasienter skal slutte med alle slags ssri og stemningsstabliserende etter ca 1/2 år i gruppa. Dette provoserer meg!! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. november 2006 Skrevet 13. november 2006 Jeg skjønner at du er provosert. Det er grovt ufaglig. Jeg ville meldt det til Helsetilsynet/Fylkeslegen. Om du vil fortelle meg hvor dette er, kan du maile meg på [email protected] 0 Siter
bassse Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Galskap. Er dette "alternativ" gruppeterapi utenfor helsevesenet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.