Gå til innhold

Nå må de faen meg snart gi seg

Anbefalte innlegg

Gjest Fei for egen dør
Skrevet

Du er vel ikke akkurat med på å gjøre dette landet veldig mye bedre, er du vel?

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• ylvali1365381015

14

• flisa

13

• Gyda

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er vel ikke akkurat med på å gjøre dette landet veldig mye bedre, er du vel?

Her Eli. Det var ikke meningen å støte deg.

Gjest Fei for egen dør
Skrevet

Her Eli. Det var ikke meningen å støte deg.

Her (!) Magne.

Så det er du som er Eli? :)

Uansett hvem du nå er, så var det meningen å støte deg.

Du får oss til å le...

Skrevet

Her (!) Magne.

Så det er du som er Eli? :)

Uansett hvem du nå er, så var det meningen å støte deg.

Du får oss til å le...

Ok.

På tide å øke dosene med hva enn du tar.

Gjest Fei for egen dør
Skrevet

Ok.

På tide å øke dosene med hva enn du tar.

At du bør øke dosene med hva enn jeg tar, er hevet over en tvil... Stå på, "Eli"...

Gjest this is a signature
Skrevet

Kari Traa har vunnet OL-gull og flere VM da..

hare1365380455
Skrevet

Jeg lurer på hvem som kjøper og leser disse bøkene? Ikke jeg i alle fall.....

hare1365380455
Skrevet

Men hvis de selger må det vel være fordi bøker om f.eks. Bondevik og Carl I Hagen gjør seg godt under juletreet, men de fleste av bøkene er jo bøker skrevet av langt mindre interessante personer enn statsministere og svært populistiske politikere som CIH.

Disse trekker kanskje opp, men jeg forstår ikke poenget med 90 % av de andre bøkene.

Snart får vi får første Big Brother-lansering.

Hehe, du får ønske deg bok og serie til jul! (Not!) :D

Skrevet

"Livet utenfor huset". :)

Har ikke en svensk kvinnelig deltaker allrede skrevet en bok, da?

Gjest (ryggsleikende) ripe
Skrevet

Må være stas å ha fanklubb?

;-)

Tror jammen det er forelskede der ute...

Jepp, her er vi alle så "blåst" at vi forelsker oss i et nettnick vi aldri har møtt.

At det kan være *hvemsomhelst* som skjuler seg bak nickene, og at SDD egentlig kan være en støgg gammel mann (uten piercing), det driter vi en lang marsj i. Så det så! ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Jepp, her er vi alle så "blåst" at vi forelsker oss i et nettnick vi aldri har møtt.

At det kan være *hvemsomhelst* som skjuler seg bak nickene, og at SDD egentlig kan være en støgg gammel mann (uten piercing), det driter vi en lang marsj i. Så det så! ;)

Wow!

Litt av ei lekse det der... :-)

Skrevet

Sladder selger vettu.

Rimelig mange som liker slikt lesestoff; sjekk salgstallene til eksempelvis Se & Hør for å få en indikasjon på hvor stort dette særskilte segmentet av markedet er.

Selv ville jeg ikke rørt dritten - men så er jeg mann og da...

Skrevet

Wow!

Litt av ei lekse det der... :-)

Jepp! ;)

*blankpusser hornene og spøler i grusen*

Skrevet

Ingen fare for at egoet mitt blir boosta av "åh, sdd, du er så herlig"-innlegg.

Takke meg til konstruktiv ros og kritikk basert på noe jeg skriver, og ikke "åh, sdd, den som ender opp med deg er heldig, aaaltså".

Som sagt: Pinlige greier.

For mye av det gode osv?hehe..

Jeg tror du egentlig er en eldre mann, som lurer oss uskyldige dol-ungmøyer opp i stry rett og slett! ;o)

Skrevet

Men ærlig talt, jeg ville kjøpt boka di! for du er på en måte en slags kjendis etter alle disse årene med samme nick på et offentlig nettforum som dol. ;)

Jeg ville dødd av nysgjerrighet når mannen bak SDD endelig skulle stå fram offentlig, tror det ville blitt en morsom bok jeg, hehe. ;p

Hvor mange (forskjellige) mennesker er det egentlig som frekventerer DOL? Ikke sikkert det er så fryktelig mange som i det hele tatt er kjent med nicket...

ylvali1365381015
Skrevet

Hvor mange (forskjellige) mennesker er det egentlig som frekventerer DOL? Ikke sikkert det er så fryktelig mange som i det hele tatt er kjent med nicket...

På dol er det kun tretten forskjellige mennesker. De har, med noen få hederlige unntak, til gjengjeld et uttall alter egos, både diagnostisert og ikke-diagnostisert. ;-D

Skrevet

På dol er det kun tretten forskjellige mennesker. De har, med noen få hederlige unntak, til gjengjeld et uttall alter egos, både diagnostisert og ikke-diagnostisert. ;-D

Og av de 13 er omtrent halvparten trøndere sto det å lese i sjokkelskertråden.

ylvali1365381015
Skrevet

Og av de 13 er omtrent halvparten trøndere sto det å lese i sjokkelskertråden.

Hehe, det var jeg som anslo det, men det var mange av oss i den tråden.

Lurer på hvor mange hoder de velkjente trollene har?

Og om mrs wallace og mrs sophie er naboer i greendale? Og om det er trollene som krangler med prozak eller trolleprozak som krangler med seg selv? ;-D

Nei, nå skal ingen ta dette alvorlig opp. Jeg underholder meg bare med noen vittige syn for mitt indre øye... LOL!

Skrevet

Jeg innbiller meg at halve Norge er her å leser, dol står oppført som et av de mest populære nettstedene.

Men du har sikkert rett, det er vel bare faste dolere som ville kjøpt den boka. :)

Uansett, jeg skulle likt å lest boka til mange av dere dolere jeg, både damenick og mannenick. :)

Skrevet

Hehe, det var jeg som anslo det, men det var mange av oss i den tråden.

Lurer på hvor mange hoder de velkjente trollene har?

Og om mrs wallace og mrs sophie er naboer i greendale? Og om det er trollene som krangler med prozak eller trolleprozak som krangler med seg selv? ;-D

Nei, nå skal ingen ta dette alvorlig opp. Jeg underholder meg bare med noen vittige syn for mitt indre øye... LOL!

"Trolleprozak..." Den var vanvittig god! LOL

Men dine antagelser er sikkert ikke langt fra sannheten. Morsom tanke! Og alt dette finner vi aldri ut. Litt irriterende, men absolutt gøy!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...