Gå til innhold

Jakten på kjærligheten...IKKE les hvis du ikke vil vite !!!!

Anbefalte innlegg

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Ok...here comes a little gossip..

Han gamlingen (husker ikke navnet akkurat nå)i JPK lurer alle jentene faktisk. Den han ender opp med kommer til å bli svært såret...Vil dere vite mer, eller holdt det? ;-)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Moraki

7

• Dorthe

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vil gjerne vite mer!

Flott at du advarer i overskriften, forresten.

Gjest røpe, røpe....
Skrevet

Jeg vil gjerne vite mer!

Flott at du advarer i overskriften, forresten.

Ok...Han fikk seg kjæreste noen uker før innspillingen skulle begynne....Da var det for sent å trekke seg fra innspillingen, og showt måtte gå sin skeive gang. Han lurer alle jentene, sier ingenting om at han har kjæreste og kommer til å såre den som blir igjen til slutt noe så vanvittig. Han får ikke lov av tv-teamet å si noe, så han velger omtrent ut på måfå...det betyr jo ikke noe for ham hvem han velger, for jenta blir jo dumpet likevel.

Syns dette er trist både for jentene og for ham. Han burde fått lov til å ikke bli med i showet...

Vel, jeg vet mer, men dette var vel godt nok? :)

Skrevet

Ok...Han fikk seg kjæreste noen uker før innspillingen skulle begynne....Da var det for sent å trekke seg fra innspillingen, og showt måtte gå sin skeive gang. Han lurer alle jentene, sier ingenting om at han har kjæreste og kommer til å såre den som blir igjen til slutt noe så vanvittig. Han får ikke lov av tv-teamet å si noe, så han velger omtrent ut på måfå...det betyr jo ikke noe for ham hvem han velger, for jenta blir jo dumpet likevel.

Syns dette er trist både for jentene og for ham. Han burde fått lov til å ikke bli med i showet...

Ok! Takk!

Visste du enda mer, sa du? :-)))

Skrevet

"Vel, jeg vet mer, men dette var vel godt nok? :)"

Du er kjæresten?;)

Skrevet

Mer, mer! Det skal ikke så mye til for å underholde meg :P

Men enig, han skulle overhodet ikke fått være med i programmet.

Skrevet

Fortell ALT din rabagast!!!

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Ok! Takk!

Visste du enda mer, sa du? :-)))

Jeg er ikke kjæresten, men nært relatert, for å si det slik...til en av dem ;)

Joda, han har hatt et enormt strev for å holde tett overfor disse damene...og har faktisk holdt daglig kontakt med denne nye kjæresten under innspillingen. Forholdet er super-seriøst og gamlingen er super-forelska...

Hvem den sårede blir, det vet jeg faktisk ikke...men jeg antar hun blir veldig lei seg. Selv tror jeg hun haugesunds-damen blir tl sist, men hva vet jeg...? ;-)

Vel, det var dagens sladder...og hvis du lurer på hvor han traff sin nye kjæreste? på dansetreff! God kveld fra sladreberta :-)

Ps. ganske interessant å se programmet nå som vi vet dette. Lett å se at han faktisk er svært utilpass mange ganger...som f.eks da haugesunds-dama koste ham på armen ...Han ga jo null respons på det!

Skrevet

Jeg er ikke kjæresten, men nært relatert, for å si det slik...til en av dem ;)

Joda, han har hatt et enormt strev for å holde tett overfor disse damene...og har faktisk holdt daglig kontakt med denne nye kjæresten under innspillingen. Forholdet er super-seriøst og gamlingen er super-forelska...

Hvem den sårede blir, det vet jeg faktisk ikke...men jeg antar hun blir veldig lei seg. Selv tror jeg hun haugesunds-damen blir tl sist, men hva vet jeg...? ;-)

Vel, det var dagens sladder...og hvis du lurer på hvor han traff sin nye kjæreste? på dansetreff! God kveld fra sladreberta :-)

Ps. ganske interessant å se programmet nå som vi vet dette. Lett å se at han faktisk er svært utilpass mange ganger...som f.eks da haugesunds-dama koste ham på armen ...Han ga jo null respons på det!

Dette var interesant! :-) Jeg har egentlig ikke fulgt med på Jakten på Kjærligheten, men mora mi har. Skal jeg fortelle henne dette tro? Hmmmmm..

Skrevet

Dette var interesant! :-) Jeg har egentlig ikke fulgt med på Jakten på Kjærligheten, men mora mi har. Skal jeg fortelle henne dette tro? Hmmmmm..

..interessant..

Skrevet

Han er homo, sant?

Nei, homo er han vel ikke? Sladrehanken over her har jo akkurat fortalt at han har en annen dame. Eller misforstår jeg nå?

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Han er homo, sant?

Han er ikke homo, nei... :-))

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Nei, homo er han vel ikke? Sladrehanken over her har jo akkurat fortalt at han har en annen dame. Eller misforstår jeg nå?

Det stemmer, han har en annen dame, ja :-)

Skrevet

Det stemmer, han har en annen dame, ja :-)

Hvor vet du det fra?

Skrevet

Hvorfor i all verden valgte de ikke en av de andre bøndene som fikk færre brev da?

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Hvor vet du det fra?

Akkurat DET svarer jeg ikke på...For å si det slik - en veeeldig sikker kilde. Kanskje er gamlingen min onkel, som jeg ikke husker navnet på? Kanskje er den nye dama min søster? Kanskje er jeg gamlingens eks? Kanskje er jeg damas eks? kanskje var jeg en av de forlatte damene i programmet, som er ferdig innspilt for leeenge siden..? Jeg sier det rett og slett ikke, men sant, det er det! :-)

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Hvorfor i all verden valgte de ikke en av de andre bøndene som fikk færre brev da?

Godt poeng. Helt utrolig at de sa han MÅTTE gjennomføre det hele. Har vel med at alt var så godt i gang, men fryktelig synd for alle involverte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...