Gå til innhold

Jakten på kjærligheten...IKKE les hvis du ikke vil vite !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette? Det hadde jeg ikke trodd.

Men hvis han fikk munnkurv og greier av produksjonsselskapet. Men likevel, damene som ikke aner noe, det syns jeg var dårlig. Han burde vel nesten si noe til dem?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Moraki

7

• Dorthe

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor i all verden valgte de ikke en av de andre bøndene som fikk færre brev da?

Enig!

Skrevet

Godt poeng. Helt utrolig at de sa han MÅTTE gjennomføre det hele. Har vel med at alt var så godt i gang, men fryktelig synd for alle involverte...

Det måtte de da kunnet har forandret på.

Syns dette var dårlig gjort overfor damene som meldte seg på jeg. I og med at han fant denne kjæresten _før_ det ble innspilt.

Det ville vel være en enkel sak å ta en av de andre bøndene vel?

Skrevet

Akkurat DET svarer jeg ikke på...For å si det slik - en veeeldig sikker kilde. Kanskje er gamlingen min onkel, som jeg ikke husker navnet på? Kanskje er den nye dama min søster? Kanskje er jeg gamlingens eks? Kanskje er jeg damas eks? kanskje var jeg en av de forlatte damene i programmet, som er ferdig innspilt for leeenge siden..? Jeg sier det rett og slett ikke, men sant, det er det! :-)

Greit nok, nok du nevner du kjenner en eller annen...

Skrevet

Stemmer dette? Det hadde jeg ikke trodd.

Men hvis han fikk munnkurv og greier av produksjonsselskapet. Men likevel, damene som ikke aner noe, det syns jeg var dårlig. Han burde vel nesten si noe til dem?

Hadde det vært meg som jaktet på kjærligheten, hadde jeg i hvertfall sagt noe.

Skrevet

Det måtte de da kunnet har forandret på.

Syns dette var dårlig gjort overfor damene som meldte seg på jeg. I og med at han fant denne kjæresten _før_ det ble innspilt.

Det ville vel være en enkel sak å ta en av de andre bøndene vel?

Jeg syns også synd på hun som han nettopp var blitt kjæreste med. Ikke gøy når man er nyforelsket, at typen tvinges til å date andre.

Skrevet

Hadde det vært meg som jaktet på kjærligheten, hadde jeg i hvertfall sagt noe.

Jeg også. Såpass redelig bør man være syns jeg.

Skrevet

Jeg syns også synd på hun som han nettopp var blitt kjæreste med. Ikke gøy når man er nyforelsket, at typen tvinges til å date andre.

Hele greia var dårlig opplegg syns jeg.

Når de hadde andre bønder som de kunne laget programmet med, syns jeg de skulle gjort det.

Skrevet

Akkurat DET svarer jeg ikke på...For å si det slik - en veeeldig sikker kilde. Kanskje er gamlingen min onkel, som jeg ikke husker navnet på? Kanskje er den nye dama min søster? Kanskje er jeg gamlingens eks? Kanskje er jeg damas eks? kanskje var jeg en av de forlatte damene i programmet, som er ferdig innspilt for leeenge siden..? Jeg sier det rett og slett ikke, men sant, det er det! :-)

Jeg tror du er en av damene *gjett, gjett*

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Jeg tror du er en av damene *gjett, gjett*

Ja, det kan du jo lure på :-))

Uansett, selv ville jeg ikke hatt fyren :-)

Skrevet

Ja, det kan du jo lure på :-))

Uansett, selv ville jeg ikke hatt fyren :-)

Det ville jammen ikke jeg heller. Jeg synes han er en slesk type, men jeg har ikke sett så mange ganger da så jeg er ikke helt til å stole på denne gangen :o)

Skrevet

Det ville jammen ikke jeg heller. Jeg synes han er en slesk type, men jeg har ikke sett så mange ganger da så jeg er ikke helt til å stole på denne gangen :o)

Har ikke sett en full episode jeg heller, men nok til at jeg synes han er slesk.

Skrevet

Har ikke sett en full episode jeg heller, men nok til at jeg synes han er slesk.

Syns han virket ganske ok jeg. Skjønt nå forandrer jeg nok syn på han når jeg vet dette.

Han jeg ikke har hatt sansen for til nå er hardangerbonden...

Skrevet

Godt å høre at det bare ikke er jeg som får sånne innskytelser på at jeg virkelig ikke liker folk.

Skrevet

Syns han virket ganske ok jeg. Skjønt nå forandrer jeg nok syn på han når jeg vet dette.

Hvorfor har du ikke sans for hardanger bonden da? :-)

Skrevet

Nei, jeg vil heller se. Gosj som jeg veide for å imot å åpne innlegget ditt! Ikke gjør sånt da! ;)

Er det sånn at jeg ikke bør lese tråden etter kveldens program heller??? En total avsløring?

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Nei, jeg vil heller se. Gosj som jeg veide for å imot å åpne innlegget ditt! Ikke gjør sånt da! ;)

Er det sånn at jeg ikke bør lese tråden etter kveldens program heller??? En total avsløring?

Neida, jeg har ikke tenkt å s noe mer nå :-) Ta det med ro, og nyt kveldens program, du. Det skal jeg. Men legg merke til at gubben (er det terje han heter? ;-)) stresser litt for tilnærminger fra damene. Ikke lett detta, nei :-)

Skrevet

Hvorfor har du ikke sans for hardanger bonden da? :-)

Fordi han virker litt rar syns jeg. Han vurderer jentene så veldig, istedenfor å leve med det som skjer står han og betrakter utenfra, og tester dem og ser reaksjonene deres. jeg liker ikke denne måten å være på.

Sist sa han noe sånt før programmet sluttet: "det er litt av en jobb". Altså det å gjøre dette, og skulle vurdere jentene. Jeg syns det er en unaturlig måte å nærme seg damene på.

Det er meg da. Jeg ville ikke likt å bli vurdert og målt og testet på reaksjoner. Jeg liker bedre å bli flørtet med og tatt med på ting og gjort forskjellig og levd i øyeblikket - og sett hva som skjedde. Ikke bli målt og veid og vurdert som en "jobb", eller et "prosjekt."

Skrevet

Er det han unge mørke? For han har ikke jeg heller sansen for. Virka som de andre "valgte" jenter ut fra følelser og connection og sånn. Men han der sitter på tv og prater om jentene som om han rett og slett skal velge det beste produktet. Sært når det tross alt er en kjæreste han skal velge, ikke hushjelp...

Skrevet

Ok...Han fikk seg kjæreste noen uker før innspillingen skulle begynne....Da var det for sent å trekke seg fra innspillingen, og showt måtte gå sin skeive gang. Han lurer alle jentene, sier ingenting om at han har kjæreste og kommer til å såre den som blir igjen til slutt noe så vanvittig. Han får ikke lov av tv-teamet å si noe, så han velger omtrent ut på måfå...det betyr jo ikke noe for ham hvem han velger, for jenta blir jo dumpet likevel.

Syns dette er trist både for jentene og for ham. Han burde fått lov til å ikke bli med i showet...

Vel, jeg vet mer, men dette var vel godt nok? :)

Og om han hadde sagt noe til damene, evt nektet å gjennomføre innspilling så hadde det fått vel fått konsekvenser da? Økonomisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...