Gå til innhold

Jakten på kjærligheten...IKKE les hvis du ikke vil vite !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat DET svarer jeg ikke på...For å si det slik - en veeeldig sikker kilde. Kanskje er gamlingen min onkel, som jeg ikke husker navnet på? Kanskje er den nye dama min søster? Kanskje er jeg gamlingens eks? Kanskje er jeg damas eks? kanskje var jeg en av de forlatte damene i programmet, som er ferdig innspilt for leeenge siden..? Jeg sier det rett og slett ikke, men sant, det er det! :-)

Og så får du betaling for å sprite opp interessen for programmet;o)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Moraki

7

• Dorthe

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det han unge mørke? For han har ikke jeg heller sansen for. Virka som de andre "valgte" jenter ut fra følelser og connection og sånn. Men han der sitter på tv og prater om jentene som om han rett og slett skal velge det beste produktet. Sært når det tross alt er en kjæreste han skal velge, ikke hushjelp...

Ja nettopp!

Det er han jeg mener, og det er akkurat det inntrykket jeg også har av ham.

Skrevet

Er dette tilfelle så er det ikke lenge til se og hør finner det ut så jeg venter å ser ;)

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så tror jeg kanskje du har funnet på dette her, for å få litt action her inne.

:-)

Men - det kan jo hende du har rett og, da finner vi det ut via Se&Hør.

Skrevet

Ok...Han fikk seg kjæreste noen uker før innspillingen skulle begynne....Da var det for sent å trekke seg fra innspillingen, og showt måtte gå sin skeive gang. Han lurer alle jentene, sier ingenting om at han har kjæreste og kommer til å såre den som blir igjen til slutt noe så vanvittig. Han får ikke lov av tv-teamet å si noe, så han velger omtrent ut på måfå...det betyr jo ikke noe for ham hvem han velger, for jenta blir jo dumpet likevel.

Syns dette er trist både for jentene og for ham. Han burde fått lov til å ikke bli med i showet...

Vel, jeg vet mer, men dette var vel godt nok? :)

for no stort tull...

Skrevet

Jeg er ikke kjæresten, men nært relatert, for å si det slik...til en av dem ;)

Joda, han har hatt et enormt strev for å holde tett overfor disse damene...og har faktisk holdt daglig kontakt med denne nye kjæresten under innspillingen. Forholdet er super-seriøst og gamlingen er super-forelska...

Hvem den sårede blir, det vet jeg faktisk ikke...men jeg antar hun blir veldig lei seg. Selv tror jeg hun haugesunds-damen blir tl sist, men hva vet jeg...? ;-)

Vel, det var dagens sladder...og hvis du lurer på hvor han traff sin nye kjæreste? på dansetreff! God kveld fra sladreberta :-)

Ps. ganske interessant å se programmet nå som vi vet dette. Lett å se at han faktisk er svært utilpass mange ganger...som f.eks da haugesunds-dama koste ham på armen ...Han ga jo null respons på det!

snakker du om terje eller han fra hardanger?? bestem deg

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

snakker du om terje eller han fra hardanger?? bestem deg

Terje, og det har jeg sagt hele tiden! Forørig er ikke det tull, dette...bare vent å se!

Gjest soliline
Skrevet

Hele greia var dårlig opplegg syns jeg.

Når de hadde andre bønder som de kunne laget programmet med, syns jeg de skulle gjort det.

Dette er da helt klart bare en tøvete spøk? Hvorfor ellers har vi ikke hørt om det i media?

Skrevet

Terje, og det har jeg sagt hele tiden! Forørig er ikke det tull, dette...bare vent å se!

tror ikke tv2 tar sjansen på å fortsette programmet da.. om det er sant..

Gjest annlovinda
Skrevet

Det ville jammen ikke jeg heller. Jeg synes han er en slesk type, men jeg har ikke sett så mange ganger da så jeg er ikke helt til å stole på denne gangen :o)

Har vel sett to halve episoder jeg. Men nok til at jeg også synes han ser slesk ut.

Skrevet

Har vel sett to halve episoder jeg. Men nok til at jeg også synes han ser slesk ut.

I dag måtte jeg se og jeg likte ham ikke noe bedre enn de andre gangene jeg har sett det.

Skrevet

Ok...Han fikk seg kjæreste noen uker før innspillingen skulle begynne....Da var det for sent å trekke seg fra innspillingen, og showt måtte gå sin skeive gang. Han lurer alle jentene, sier ingenting om at han har kjæreste og kommer til å såre den som blir igjen til slutt noe så vanvittig. Han får ikke lov av tv-teamet å si noe, så han velger omtrent ut på måfå...det betyr jo ikke noe for ham hvem han velger, for jenta blir jo dumpet likevel.

Syns dette er trist både for jentene og for ham. Han burde fått lov til å ikke bli med i showet...

Vel, jeg vet mer, men dette var vel godt nok? :)

For sent å trekke seg fra showet?

Det er pisspreik. Jeg kjenner selv en som har vært med i Jakten på Kjærligheten... så der tror jeg du prater tull.. :)

Kunne jo ha funnet på noe bedre!

Gjest please svar meg...
Skrevet

Det stemmer, han har en annen dame, ja :-)

Lurer litt på, kommer dette frem i en av de siste episodene? At han har hatt en annen dame under hele innspillingen....

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

For sent å trekke seg fra showet?

Det er pisspreik. Jeg kjenner selv en som har vært med i Jakten på Kjærligheten... så der tror jeg du prater tull.. :)

Kunne jo ha funnet på noe bedre!

Det er faktisk ikke tull, dette. Det var etter at han var blitt plukket ut som den av de fire bønder de skulle følge, at han fant seg dame. Da blir det vel fr dumt å plutselig droppe hele mannen, siden en haug av seere allerede var interesserte i å følge ham....Hva som skjer på slutten gjenstår å se... :-)Hvis de viser at han sier at han allerede har dame, så skal jeg skrive et innlegg her som sier "hva var det jeg sa?" hehehe.....

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Dette er da helt klart bare en tøvete spøk? Hvorfor ellers har vi ikke hørt om det i media?

Fordi det er DØNN hemmelig....men jeg klarer visst ikke holde på akkurat slike hemmeligheter ;-)

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

Står i se og hør at harald mistet sin far midt i innspillingen...Dette førte til at han tok en del feil-valg...Stakkar gutt, det må ha vært tøft...

Uansett, dermed er det oppklart hvorfor han sendte hjem trinelise ;-) (min favorittt!)

Gjest - please svar meg...
Skrevet

Fordi det er DØNN hemmelig....men jeg klarer visst ikke holde på akkurat slike hemmeligheter ;-)

Hvis dette er sant, noe jeg egentlig ikke tviler på, virker som han elsker damer...

Beklager, men det forundrer meg ikke om han gjerne ville være med allikevel! Pr-kåt, søte damer som han kan flørte med, se på ta på osv.... liker ikke han! Damer som hadde satt frimerket litt skjeft ble sila ut av han, fo de hadde ikke gjort seg flid med konvolutten! Det sa alt om han for meg...

Kan vel ikke gjøre om nicket....da blir vel webm. arg....men jeg trenger ikke svar på dette innlegget;-)

Gjest Lilliose
Skrevet

Står i se og hør at harald mistet sin far midt i innspillingen...Dette førte til at han tok en del feil-valg...Stakkar gutt, det må ha vært tøft...

Uansett, dermed er det oppklart hvorfor han sendte hjem trinelise ;-) (min favorittt!)

"Står i se og hør at harald mistet sin far midt i innspillingen...Dette førte til at han tok en del feil-valg...Stakkar gutt, det må ha vært tøft..."

Det står det ikke. Står at han mistet faren for to år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...