Gå til innhold

Jakten på kjærligheten...IKKE les hvis du ikke vil vite !!!!

Anbefalte innlegg

Gjest røpe, røpe...
Skrevet

"Står i se og hør at harald mistet sin far midt i innspillingen...Dette førte til at han tok en del feil-valg...Stakkar gutt, det må ha vært tøft..."

Det står det ikke. Står at han mistet faren for to år siden.

ops, ok, da....dette har jeg bare hørt av en annen som har lest bladet...Var det hele 2 år siden? Hvorfor skriver de at det er derfor han har tatt rare valg da? hm...hvis det er to år siden, så er det vel nokså bearbeidet?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• Moraki

7

• Dorthe

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er faktisk ikke tull, dette. Det var etter at han var blitt plukket ut som den av de fire bønder de skulle følge, at han fant seg dame. Da blir det vel fr dumt å plutselig droppe hele mannen, siden en haug av seere allerede var interesserte i å følge ham....Hva som skjer på slutten gjenstår å se... :-)Hvis de viser at han sier at han allerede har dame, så skal jeg skrive et innlegg her som sier "hva var det jeg sa?" hehehe.....

Ja - det der tror jeg ikke på :) Trodde på deg helt til du sa dette.. De kunne LETT ha byttet til en av de med litt mindre brev :) Hadde jo vært en fin vinkling det også..

Skrevet

Hvis dette er sant, noe jeg egentlig ikke tviler på, virker som han elsker damer...

Beklager, men det forundrer meg ikke om han gjerne ville være med allikevel! Pr-kåt, søte damer som han kan flørte med, se på ta på osv.... liker ikke han! Damer som hadde satt frimerket litt skjeft ble sila ut av han, fo de hadde ikke gjort seg flid med konvolutten! Det sa alt om han for meg...

Kan vel ikke gjøre om nicket....da blir vel webm. arg....men jeg trenger ikke svar på dette innlegget;-)

"Damer som hadde satt frimerket litt skjevt ble sila ut av han, for de hadde ikke gjort seg flid med konvolutten!"

Å herregud! Er det sant? Det er jo sykt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...