Gjest mie Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Vet ikke om du er den rette personen å spørre om akkurat dette, men kanskje du har noen tips eller henvisninger til andre? Jeg trener 1-2 ganger i uka og synes at dette er nok. Men vil gjerne bli kvitt en dobbelthake.. Går det an å bli kvitt den uten kirurgisk inngrep og uten mer jogging? En av grunnene til at jeg ikke vil trene mer enn 1 gang pr uke er fordi at jeg har veeldig tynne armer og legger og er redd for å miste mer fett på disse kroppsdelene + at jeg har også veldig små bryster og er ikke villig til å trimme bort et gram av disse. Men fettet legger seg bare på magen, lår og rumpe - her kunne jeg tenkt å stramme meg opp litt. Er ikke interisert i kirurgiske inngrep, og er ærlig talt ikke glad i å trimme så mye mer.. Er det forsatt håp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 mie. Når fettet legger seg rundt magen og under haken, er nok dette uttrykk for at ballansen mellom tilførte kalorier i maten og forbrukte kalorier ved fysisk aktivitet ikke er den rette. For å gjøre den siste delen noe hyggeligere, prøv å planlegge varierte aktiviteter. Gå mye,sykl, svømm, gå, trim, dans, ja hva som helst for å forbrenne mer. Du vil da få mer muskulatur i armer og bein, og jeg kan garantere deg at det under haken blir mindre uttalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.