Gå til innhold

Dobbelthake

Gjest mie

Anbefalte innlegg

Vet ikke om du er den rette personen å spørre om akkurat dette, men kanskje du har noen tips eller henvisninger til andre?

Jeg trener 1-2 ganger i uka og synes at dette er nok. Men vil gjerne bli kvitt en dobbelthake.. Går det an å bli kvitt den uten kirurgisk inngrep og uten mer jogging? En av grunnene til at jeg ikke vil trene mer enn 1 gang pr uke er fordi at jeg har veeldig tynne armer og legger og er redd for å miste mer fett på disse kroppsdelene + at jeg har også veldig små bryster og er ikke villig til å trimme bort et gram av disse. Men fettet legger seg bare på magen, lår og rumpe - her kunne jeg tenkt å stramme meg opp litt. Er ikke interisert i kirurgiske inngrep, og er ærlig talt ikke glad i å trimme så mye mer.. Er det forsatt håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

mie.

Når fettet legger seg rundt magen og under haken, er nok dette uttrykk for at ballansen mellom tilførte kalorier i maten og forbrukte

kalorier ved fysisk aktivitet ikke er den rette.

For å gjøre den siste delen noe hyggeligere, prøv å planlegge varierte aktiviteter. Gå mye,sykl, svømm, gå, trim, dans, ja hva som helst for å forbrenne mer.

Du vil da få mer muskulatur i armer og bein, og jeg kan garantere deg at det under haken blir mindre uttalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...