Gå til innhold

Nettside om dårlige barnevernspedagoger..?

Anbefalte innlegg

Gjest en av dem
Skrevet

Hørte på nyhetene om en nettside der det presenteres navn og bilde på barnevernspedagoger som ikke bør brukes...Noen som kjenner til hvor man finner siden?

Gjest kaSLØÆKFASLOFJAP
Skrevet

Ja det skulle jeg også gjerne visst !!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ikke at jeg svarer på det du spør om, men synes bare man skal tenke på at sånne lister er subjektive.

Gjest nysgjerrig anonym
Skrevet

Jeg har den lagret på favoritter på datan, men det er ikke lov å legge ut adressen her skulle jeg tro. Da blir det sletta rimelig fort.

Skrevet

Jeg har sett den omtalte websiden. Ut fra det som presenteres der, fremstår de som drifter den som særdeles tilbakestående. Så å øke besøkstallene deres er lite fristende - blir litt som å sende nakenbilder av Kåre Conradi, ikke spesielt etisk forsvarlig.

sammfunnskritiker
Skrevet

Adressen er ingen hemmlighet, og er vell allmet kjent for oss "travere" innen systemet barn og ungsomsvern.

www.barnasrett.no

Skrevet

Jeg har sett den omtalte websiden. Ut fra det som presenteres der, fremstår de som drifter den som særdeles tilbakestående. Så å øke besøkstallene deres er lite fristende - blir litt som å sende nakenbilder av Kåre Conradi, ikke spesielt etisk forsvarlig.

Helt enig. Ravende, hakkende ustabilt, hele greia.

Gjest en av dem
Skrevet

Helt enig. Ravende, hakkende ustabilt, hele greia.

Jeg var nettopp inne og sjekka den siden....Han som er redaktør for siden,Rune Fardal, er en mann sm tidligere har laget en side om psykopater - der han bl.a henger ut si kone som psykopat. Om hun ER det, det er jo èn ting, men at han henger ut folk ved navn slik? Nei, huff, dette likte jeg ikke. Forøvrig er jeg selv barnevernspedago og kjenner mange av de som er navngitt sm oppegående, flinke folk. Huf, Rune Fardal, dette var for drøyt. IGJEN!!!

Gjest personlig erfaring her!
Skrevet

Jeg var nettopp inne og sjekka den siden....Han som er redaktør for siden,Rune Fardal, er en mann sm tidligere har laget en side om psykopater - der han bl.a henger ut si kone som psykopat. Om hun ER det, det er jo èn ting, men at han henger ut folk ved navn slik? Nei, huff, dette likte jeg ikke. Forøvrig er jeg selv barnevernspedago og kjenner mange av de som er navngitt sm oppegående, flinke folk. Huf, Rune Fardal, dette var for drøyt. IGJEN!!!

Ja, jeg syns ikke heller noe om den siden. Men blind høne finner også korn!

Kjenner til en av psykologene som er lista opp der. Og han skriver nesten hva du vil - mot betaling, selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...