Gjest en av dem Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hørte på nyhetene om en nettside der det presenteres navn og bilde på barnevernspedagoger som ikke bør brukes...Noen som kjenner til hvor man finner siden? 0 Siter
Gjest kaSLØÆKFASLOFJAP Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ja det skulle jeg også gjerne visst !!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Piraye Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ikke at jeg svarer på det du spør om, men synes bare man skal tenke på at sånne lister er subjektive. 0 Siter
Gjest nysgjerrig anonym Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg har den lagret på favoritter på datan, men det er ikke lov å legge ut adressen her skulle jeg tro. Da blir det sletta rimelig fort. 0 Siter
Gjest bare omtale Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262578 0 Siter
Gjest grouch Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg har sett den omtalte websiden. Ut fra det som presenteres der, fremstår de som drifter den som særdeles tilbakestående. Så å øke besøkstallene deres er lite fristende - blir litt som å sende nakenbilder av Kåre Conradi, ikke spesielt etisk forsvarlig. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Tja..muligens her: http://www.khadkham.com/rank.html 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Adressen er ingen hemmlighet, og er vell allmet kjent for oss "travere" innen systemet barn og ungsomsvern. www.barnasrett.no 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg har sett den omtalte websiden. Ut fra det som presenteres der, fremstår de som drifter den som særdeles tilbakestående. Så å øke besøkstallene deres er lite fristende - blir litt som å sende nakenbilder av Kåre Conradi, ikke spesielt etisk forsvarlig. Helt enig. Ravende, hakkende ustabilt, hele greia. 0 Siter
Gjest en av dem Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Helt enig. Ravende, hakkende ustabilt, hele greia. Jeg var nettopp inne og sjekka den siden....Han som er redaktør for siden,Rune Fardal, er en mann sm tidligere har laget en side om psykopater - der han bl.a henger ut si kone som psykopat. Om hun ER det, det er jo èn ting, men at han henger ut folk ved navn slik? Nei, huff, dette likte jeg ikke. Forøvrig er jeg selv barnevernspedago og kjenner mange av de som er navngitt sm oppegående, flinke folk. Huf, Rune Fardal, dette var for drøyt. IGJEN!!! 0 Siter
Gjest personlig erfaring her! Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg var nettopp inne og sjekka den siden....Han som er redaktør for siden,Rune Fardal, er en mann sm tidligere har laget en side om psykopater - der han bl.a henger ut si kone som psykopat. Om hun ER det, det er jo èn ting, men at han henger ut folk ved navn slik? Nei, huff, dette likte jeg ikke. Forøvrig er jeg selv barnevernspedago og kjenner mange av de som er navngitt sm oppegående, flinke folk. Huf, Rune Fardal, dette var for drøyt. IGJEN!!! Ja, jeg syns ikke heller noe om den siden. Men blind høne finner også korn! Kjenner til en av psykologene som er lista opp der. Og han skriver nesten hva du vil - mot betaling, selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.