Gå til innhold

Fryktelig hodepine, kan det være synet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har intens hodepine daglig - og den sitter særlig rundt tinning, øyne og panne. Kan det være på tide med en synstest? Har ikke liser el briller, men nå lurer jeg fælt på hva som forårsaker hodepinen....Noen med lignende erfrainger der det viste seg at synet var litt på skeiva? :-)

Skrevet

Om det ikke funker å drikke mer vann så er nok en synstest en lur ide.

Skrevet

Om det ikke funker å drikke mer vann så er nok en synstest en lur ide.

Og ikke sitt for mye på datan, det kan gi skikkelig hodepine.

Skrevet

Og ikke sitt for mye på datan, det kan gi skikkelig hodepine.

Ja, DET vet jeg også alt om. Og sitter man mye ved dataen og sitter feil kan man slite på nakken, som igjen gir hodepine. Men den sitter gjerne bak i hodet i muskefestet.

Skrevet

Kan godt være synet eller spenningshodepine.

Selv hadde jeg samme symptomer som du. Det var kronisk bihulebetennelse. Ble til slutt operert for det, og ble noe bedre, men ikke helt.

Hodepine er uansett en pyton ting:(

Begynn på en ende, og ta en synstest først.

Skrevet

Er du også forkjølet? Bihulebetennelse.

Ellers kan det være spenningshodepine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...