Gå til innhold

Kjedelige typer i JPK....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere år var helt hekta på "Jakten på kjærligheten". Jeg måtte bare se hver episode! Men i år syns jeg ikke de som er med er interessante i det hele tatt! Nå ser jeg kun hvis jeg har noe annet å gjøre. Men, nå har det jo gått noen ganger da og "markedet" er kanskje støvsugt for morsomme karakterer...?

Derimot får jeg alltid med med tilsvarende serie i Sverige! Der heter den "Bonde söker fru" og da går den på onsdagene. Der er det litt av noen karakterer de har funnet og frierne er også helt spesielle. Kan anbefales!

Hva syns dere om årets utgave av JPK?

Skrevet

Serien har gått kun én gang før.

Jeg synes ikke Bonde söker fru er noe mer givende program akkurat.

Skrevet

Synes det er mer spennende mennesker med nå enn forrige gang (er ikke dette 3.sesongen?). Kanskje fordi jeg ikke fulgte så mye med på det sist gang.

De to unge mennene og deres berter er mest spennende, han unge mørke og den ene dama (Kristina?) er jo prikk like, like nusselige begge to, så det MÅ jo bli dem! Tenk på de søte ungene de kan få!;) Men hun andre virker jo også veldig ok. Er glad for at han sendte hjem hun Bergen-dama.

Tor-Jardar er jo en kjekk fyr, og jeg skjønner at han har problemer med å bestemme seg:) Han var så søt i begynnelsen, virka som han forelska seg i alle ti under speed-daten:)

Han gamle er litt merkelig, det er noe skummelt med han.

(ikke pga det som røpe-røpe skrev).

og ho jenta er som de andre jentene som har vært med tidligere; alt for tøff, for maskulin, lite kontakt med følelsene sine, kan ikke flørte, er overhodet ikke romantisk og er tilsynelatende mest opptatt av å få gjort mest mulig på gården mens hun har hjelpa der. Greit at mennene skal kunne arbeide, men det er jo også greit å finne ut av andre kvaliteter og, tenker jeg. håpløst.

Men spennende? ja:)

Skrevet

Serien har gått kun én gang før.

Jeg synes ikke Bonde söker fru er noe mer givende program akkurat.

Dette er jo 3 sesongen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...