Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere nicket på hun fra Asker som spilte trekkspill, og som hadde hyperthyerose? Bodde sammen kattene sine...

Jeg har vridd hjernen i hele dag, men klarer ikke å komme på det... skulle gjerne visst det! Vet dere forresten hvordan det går med henne?

Skrevet

Skulle til å skrive Calverina, men ser at frosken kom meg i forkjøpet og har bedre hukommelse enn meg.

Cavatina, ja.

Skrevet

Cavatina har det bra, tror jeg - hun er i alle fall en svært aktiv dame, leder trimgruppe (bassengtrim) og er så vidt jeg husker aktiv i en interesseforening. Hun var i et bilag til en av tabloidavisene for kort tid siden, tema helse, overvekt og fordommer.

Skrevet

Cavatina har det bra, tror jeg - hun er i alle fall en svært aktiv dame, leder trimgruppe (bassengtrim) og er så vidt jeg husker aktiv i en interesseforening. Hun var i et bilag til en av tabloidavisene for kort tid siden, tema helse, overvekt og fordommer.

Takk, godt å høre! Kom til å tenke på henne her om dagen, er så utrolig lenge siden jeg har hørt noe fra henne. Flere år, faktisk...

:)

Skrevet

Skulle til å skrive Calverina, men ser at frosken kom meg i forkjøpet og har bedre hukommelse enn meg.

Cavatina, ja.

Jeg husket også at det var noe på Cal, men lenger kom jeg ikke :)

Hvordan står det til med deg, forresten? Ser deg jo aldri på Msn lenger.. kanskje jeg som er lite pålogget, men... ;)

Oi... havnet på Åpent forum denne, det var jo ikke aldeles meninga...

Skrevet

Jeg husket også at det var noe på Cal, men lenger kom jeg ikke :)

Hvordan står det til med deg, forresten? Ser deg jo aldri på Msn lenger.. kanskje jeg som er lite pålogget, men... ;)

Oi... havnet på Åpent forum denne, det var jo ikke aldeles meninga...

Du er lite pålogget. Du må skjerpe deg. ;)

Skrevet

Du er lite pålogget. Du må skjerpe deg. ;)

Hehe... eller så får jeg snart se til å gi deg den andre adressa mi, som jeg er mer pålogget på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...