Frøken Pryd Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Liker du rå fisk? Nippon Art eller Alex Sushi. Verken han eller jeg er så veldig glad i rå fisk, så jeg tror ikke det er så aktuellt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Delicatessen har finfin mat, men jeg ville aldri kalt den verken koselig, romantisk eller intim. Smak og behag 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Smak og behag Det er absolutt høyt på lista mi for vennekvelder og denslags, altså. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det er absolutt høyt på lista mi for vennekvelder og denslags, altså. Jeg synes den er bra for date også, den er ikke så dyr, det er uformelt, god mat, noe alle liker, og jeg synes den er koselig Jeg hadde med de ansatte i bhg dit forøvrig, vi var seks stykker som spiste og drakk relativt godt - og betalte 2000!! Det er jo nesten gratis... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Bor du på Grünerløkka? Ja, det gjør jeg ) 0 Siter
red Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Nok en gang vil jeg si "Raymons mat og vinhus" ved vika. Det er (eller rettere var) mitt datested nr 1. Usnobbete, lite, hyggelige priser og artige menyer du ikke blør ihjel av. 0 Siter
MillaMy Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Anbefaler Yaya`s. Thailandsk nydelig mat. Enkelte av bordene er plassert inni "bungalower". Her ser du meny og priser: www.yayas.no 0 Siter
nedtelling Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Klosteret er veldig koselig. Det er noen år siden jeg var der da,, men husker at det var bra der.. se på denne linken http://www.klosteret.no/ Ser at en tre retters meny koster 425,- og det er jo ikke ille. Lykke til på lørdagen 0 Siter
Gjest zolli Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg liker meg godt på Agra på Aker Brygge, eller på Dinner. Kjempegod mat:) Man er vel ikke akkurat direkte kritisk, hvis man velger Agra som sin favoritt indiske restaurant. Sammenlignet med de beste indiske restaurantene i Oslo er Agra en møkkaplass. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det så veldig koselig ut der - har de god mat, eller er det stemningen som er best? Begge deler synes jeg! Fikk innmari lyst til å dra dit igjen snart nå faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.