Gå til innhold

Koselig/litt romantisk restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du rå fisk?

Nippon Art eller Alex Sushi. :)

Verken han eller jeg er så veldig glad i rå fisk, så jeg tror ikke det er så aktuellt.

Fortsetter under...

Gjest Persille
Skrevet

Delicatessen har finfin mat, men jeg ville aldri kalt den verken koselig, romantisk eller intim.

Smak og behag :)

Skrevet

Smak og behag :)

Det er absolutt høyt på lista mi for vennekvelder og denslags, altså.

Gjest Persille
Skrevet

Det er absolutt høyt på lista mi for vennekvelder og denslags, altså.

Jeg synes den er bra for date også, den er ikke så dyr, det er uformelt, god mat, noe alle liker, og jeg synes den er koselig :)

Jeg hadde med de ansatte i bhg dit forøvrig, vi var seks stykker som spiste og drakk relativt godt - og betalte 2000!! Det er jo nesten gratis...

Skrevet

Nok en gang vil jeg si "Raymons mat og vinhus" ved vika. Det er (eller rettere var) mitt datested nr 1. Usnobbete, lite, hyggelige priser og artige menyer du ikke blør ihjel av.

Annonse

Skrevet

Anbefaler Yaya`s. Thailandsk nydelig mat. Enkelte av bordene er plassert inni "bungalower". Her ser du meny og priser: www.yayas.no

Skrevet

Klosteret er veldig koselig. Det er noen år siden jeg var der da,, men husker at det var bra der.. se på denne linken

http://www.klosteret.no/

Ser at en tre retters meny koster 425,- og det er jo ikke ille.

Lykke til på lørdagen

Skrevet

Jeg liker meg godt på Agra på Aker Brygge, eller på Dinner. Kjempegod mat:)

Man er vel ikke akkurat direkte kritisk, hvis man velger Agra som sin favoritt indiske restaurant. Sammenlignet med de beste indiske restaurantene i Oslo er Agra en møkkaplass.

Skrevet

Det så veldig koselig ut der - har de god mat, eller er det stemningen som er best?

Begge deler synes jeg!

Fikk innmari lyst til å dra dit igjen snart nå faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...