Gå til innhold

Hvem finner hverandre i jakten på kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er skikkelig dårlig gjort av han da...

Hva da? Det ligger jo litt i kortene at noen blir dumpa... :o) Det er selvsagt trist for en som har involvert seg veldig, men det er jo ikke så mye å gjøre med.

Skrevet

tore jardar og linn. harald og silje. og terje og kjersti..

Skrevet

Jeg håper Tore Jardar velger Michelle, men jaggu om jeg vet!

Harald skulle nok holdt Trine-Lise igjen, og sendt ut Kristina, hun virker litt fjollete og kanskje litt "grunn", hun ergrer meg litt faktisk!

Ergrer meg gjør også Anne, hun gir så lite av seg selv, så om noen blir forelsket i henne er det nesten litt rart, men mulig det bedrer seg når de kommer på tomannshånd.

Og Terje vet jeg jammen ikke, den er litt vrien, kanskje hun som viser masse følelser hele tiden, som han snakket med i dag!

Blir alt for mange navn å holde rede på, puh..

Jeg ble rimelig overrasket da han sendte Trine Lise hjem :(

Gjest fasiten? og rykter....
Skrevet

Tore Jardar og Linn!

Terje og Karen!

Anne og Rune!

Harald og Silje!

Syns ikke noe om Michell hos Tore Jardar, hun er så overdrevet. Alt T.J. sier han liker, liker hun hundre ganger mer" Å ja, det syns jeg også!" også må ho utbrodere hvor kjempe mye ho er enig i det.... og øya? hver sin smak!

Linn virker naturlig og jordnær! - imotsetning til Michell.

Anne kan velge hvem hun vil, det gjør hun vel også;-) men hun er så fokusert på det med guttevenner, kan hun bli forelsket i en gutt tro???

Terje, han er bløt. Syns Kjersti virker veldig koselig syns jeg, hun fortjener noe bedre enn Terje. Terje og Karen er like spesielle, så velg henne! Kjersti finner seg nok en bedre mann etter hvert!

Harald.....har jeg hørt rykter om.....skal jeg si hva jeg har hørt? Ikke les videre hvs ikke du vil høre på ryktene da;o)

Han velger Silje, men nå er han sammen med ei fra bygda, altså forholdet holder ikke lenge!

Dette var min oppsummering av folka i Jakten på kjærligheten! :-)

Skrevet

Tipper harald angrer på at han sendet hjem trine lise..men han velger kanskje silje, til min store ergrelse...hun virker så dollete! Tror forøvrig ikke det varer!

Terje ender opp med kjersti tror jeg...

Anne velger rune, og tore jardar håper jeg velger linn. Har overhode ikke sans for michelle....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...