Gå til innhold

Tore Jardar angrer på damevalget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg at det skulle være på God kveld Norge, men fikk ikke med meg programmet. Hva skjedde egentlig? Trodde jeg skulle få se noe om det i dag, men det var ikke noe å se. Hvem angret han på?

Gjest Følger ikke med, men så i dag
Skrevet

Han angret vel ikke akkurat. men han sa han var veldig veldig usikker på om han hadde tatt rett valg. Tårevåt og veldig tenkende.

Skrevet

Er virkelig "Jardar" et navn?

*aldri hørt om*

Nei, han later som;)

Skrevet

Er virkelig "Jardar" et navn?

*aldri hørt om*

Det er 250 menn som har Jardar som første fornavn i norge..

Skrevet

Nei, han later som;)

Det var det jeg tenkte, ja...

*nikker mistenksom*

Skrevet

Var det ikke harald som angret seg

Er det ingen som såg God kveld Norge?

Skrevet

Er det ingen som såg God kveld Norge?

Jeg så på God kveld Norge, men husker ikke helt hva det var han sa. Husker bare at det de reklamerte for var veldig overdrevent i forhold til det han sa. Han angret i allefall ikke på valgene i forhold til de jentene han har igjen.

Skrevet

Hvis han velger hun med de stygge øynene, angrer han nok. trur hun er en kjempe sjalu type. har lagt merke til at hver gang han er opptatt av noen av de andre jentene ser hun helt svart ut i øynene og drit sur.

Skrevet

Det var ikke han, det var Harald (han fra Hardanger). Han angret ikke, men var veldig i tvil om han hadde valgt riktig. Sånn er det å ha luksusproblemer :-) Han kan vel alltids ringe henne senere da, hvis det skulle skjære seg med hun som han velger til slutt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...