Patsi Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Ååå, jeg holder på å bli gal av å hoste! Jeg har hostet i snart to uker nå. Det er ordentlig gammelmanns røyke-kols-slim-hoste (høres i hvert fall sånn ut), og jeg hoster til jeg er lemster i magemusklene og brekker meg. Har nærmest vært narkoman på Fishermans Friend og Solvipect slimløsende hostesaft, men synes ikke det hjelper så veldig. Noen gode tips mot hosting? 0 Siter
soleil Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hostesaft på resept. Varmt drikke. God bedring da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Vel, først og fremst en tur til legen. Det er mange som har lungebetennelse nå. Så det bør du sjekke ut! 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Hostesaft på resept. Varmt drikke. God bedring da! Takk takk :-) *koke kakao* 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Vel, først og fremst en tur til legen. Det er mange som har lungebetennelse nå. Så det bør du sjekke ut! Lungebetennelse? Hmm... Det er vel andre symptomer i tillegg da? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Hadde hoste i 4 uker jeg på samme måte som deg. Drakk opp 4 flasker hostesaft før jeg dro til legen og fikk en flaske cosylan der. Det tok ikke all hosten men det meste. Ta en tur til legen du også for ellers kan du faktisk hoste på deg ribbensbrudd å det er vondt hvis du attpåtil hoster. 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Hadde hoste i 4 uker jeg på samme måte som deg. Drakk opp 4 flasker hostesaft før jeg dro til legen og fikk en flaske cosylan der. Det tok ikke all hosten men det meste. Ta en tur til legen du også for ellers kan du faktisk hoste på deg ribbensbrudd å det er vondt hvis du attpåtil hoster. Hmm, kanskje jeg skal ringe til legen i morgen da...? 0 Siter
sheba Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Kan du ha pådratt deg kikhoste? jeg hadde det for to år siden, føltes som det du beskriver, jeg brakk et ribbein i samme slengen!.. uansett ville jeg tatt meg en tur til legen, kikhoste er ikke farlig for voksne mennesker, men fryktelig plagsomt, husker sønnen min som har soverom ved siden av meg flyttet ned i kjelleren til søstera, hehe. ser lengre nede du blir anbefalt varm drikke:) det lindrer ja, men unngå melkeprodukter så dropp kakaoen, du blir mer slimete av melk... 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Lungebetennelse? Hmm... Det er vel andre symptomer i tillegg da? En følelse av å ha feber, men trenger ikke være mer enn rundt 38 grader + -. Sliten i kroppen, evt vondt i skuldre, rygg og trøtte bein for å nevne mine symptomer.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Takk takk :-) *koke kakao* Jeg mener noen her sa at buljong er bra 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 En følelse av å ha feber, men trenger ikke være mer enn rundt 38 grader + -. Sliten i kroppen, evt vondt i skuldre, rygg og trøtte bein for å nevne mine symptomer.... Jeg hadde nok ørlite feber noen dager, var slapp og tungn i kroppen og hadde ganske ubehagelige nakkesmerter - men allmenntilstanden er mye bedre nå. Jeg trodde man lå sånn halvdød og utslått i senga hvis man har lungebetennelse jeg... Får nok ringe legen i morgen... 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Jeg mener noen her sa at buljong er bra Åå, det er lenge siden jeg har hatt! *lete i skapet* 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Kan du ha pådratt deg kikhoste? jeg hadde det for to år siden, føltes som det du beskriver, jeg brakk et ribbein i samme slengen!.. uansett ville jeg tatt meg en tur til legen, kikhoste er ikke farlig for voksne mennesker, men fryktelig plagsomt, husker sønnen min som har soverom ved siden av meg flyttet ned i kjelleren til søstera, hehe. ser lengre nede du blir anbefalt varm drikke:) det lindrer ja, men unngå melkeprodukter så dropp kakaoen, du blir mer slimete av melk... Kikhoste? Lungebetennelse? Hjelpes, jeg skal definitivt ringe legen i morgen... 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Jeg hadde nok ørlite feber noen dager, var slapp og tungn i kroppen og hadde ganske ubehagelige nakkesmerter - men allmenntilstanden er mye bedre nå. Jeg trodde man lå sånn halvdød og utslått i senga hvis man har lungebetennelse jeg... Får nok ringe legen i morgen... Det trodde jeg også! Jeg hadde dager innimellom hvor jeg følte meg frisk. Ja man skal jo alltid sjekke hoste dersom man hoster mer enn to uker. Ha det som en huskeregel Lykke til!! 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Det trodde jeg også! Jeg hadde dager innimellom hvor jeg følte meg frisk. Ja man skal jo alltid sjekke hoste dersom man hoster mer enn to uker. Ha det som en huskeregel Lykke til!! Takk for råd og tips :-) 0 Siter
sheba Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Kikhoste? Lungebetennelse? Hjelpes, jeg skal definitivt ringe legen i morgen... Du burde gjøre det ja:) men ingenting og bekymre seg for.. plagsomt er det men det går over, uansett hvilken diagnose du får så kan de iallfall gi medikamenter som lindrer eller kurerer... God bedring:) 0 Siter
Patsi Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Slutte å røyke? Jeg røyker ikke :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 Du burde gjøre det ja:) men ingenting og bekymre seg for.. plagsomt er det men det går over, uansett hvilken diagnose du får så kan de iallfall gi medikamenter som lindrer eller kurerer... God bedring:) Takk :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 "Stille lungebetennelse"? Jeg hadde det ifjor høst og hosta som en gal! Jeg hadde ikke vondt i brystet, men fikk feber sånn av og på. Pencillinkur tok knekken på betennelsen, men måtte ha to kurer før det hjalp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.