Gå til innhold

Så mange innlegg om Jakten på Kjærligheten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Ikke jobber jeg for TV2, ikke har jeg lyst å reklamere for et program jeg ikke engang følger med på og jeg er ikke noe troll. Jeg skriver bare med dette nicket, med mindre det skulle være noe svært privat da.

"En liten kattepus" er så absolutt til stede på forumet fortsatt, og var særdeles aktiv i går kveld. Jeg har ikke fått med meg alle trådene, men hun var blandt annet "helt klart" og "en liten grå mus". Nylig var hun murmeldyr og sexy_mann. Så hun fremstår både som mann og kvinne.

Der forsvant jeg i et slettedragsug under her, ja. :-)

Er det rydding på gang nå? Jeg har sett at jeg er utstyrt med elsker og McLoud med elskerinne. Var det de som forsvant?

Hehe - det stopper ikke med de, nei. Nå husker jeg ikke i farta nicket, men nå opererer h*n med så mange at det må bli vanskelig å finne på nye snart ...

Gjest Gydas loverboy

Hehe - det stopper ikke med de, nei. Nå husker jeg ikke i farta nicket, men nå opererer h*n med så mange at det må bli vanskelig å finne på nye snart ...

Du trenger ikke sminke deg. Du er naturlig vakker.

Bortkastet tid for deg å bruke sminke.

*Suss*

;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...