Gå til innhold

Jepp...Det virket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lengre tid har gubben ikke skjønt hvor mine penger har blitt av. Jeg har følt meg temmelig mistrodd. Jeg har sjelden brukt noe på meg selv. Alle pengene min har gått til familiens ve og vel.

Så begynte jeg å legge hver en kvittering på benken,-og i tillegg skrev jeg opp alle utlegg som ikke hadde kvittering.

Han har sett at bunken av kvitteringer har blitt temmelig stor etterhvert.

Og i går kveld innså han at gneldringa hans har vært ubegrunnet!

Så heretter blir det ikke noe mer gneldring over at jeg bruker for mye penger...

Det blir godt å slippe denne mistroen =)

Skrevet

Så bra at han omsider innså at også dopapir og melk koster penger! ;o) Flott!

Gjest girl with no name
Skrevet

Det var lurt! Jeg får også ofte kommentarer om at nå har du brukt mye penger. Akkurat som det er meg personlig jeg handler til når jeg kjøper dagligvarer. Kan jo ikke gå innenfor butikkdøra før det blir 3-400 kr synes jeg, og det er flere ganger i uka.

Skrevet

Så godt at det virket :-).

Min mor var hjemmeværende noen år da jeg var liten. Husker hun også led under det at min far syntes hun sløste med penger, hun som knapt brukte penger på seg selv. Ofte måtte hun be om nytt tilskudd midt i måneden, noe hun "aller nådigst" fikk. Skjønner ikke at hun fant seg i det!

Skrevet

Utrolig at du var nødt til å fremvise kvitteringer i det hele tatt, men flott at han beit det i seg, hvertfall! :-)

Skrevet

Det var lurt! Jeg får også ofte kommentarer om at nå har du brukt mye penger. Akkurat som det er meg personlig jeg handler til når jeg kjøper dagligvarer. Kan jo ikke gå innenfor butikkdøra før det blir 3-400 kr synes jeg, og det er flere ganger i uka.

"Kan jo ikke gå innenfor butikkdøra før det blir 3-400 kr synes jeg, og det er flere ganger i uka. "

Det der gjelder vel ikke like mye for menn, skulle jeg tro? ;-)

Drar en mann på butikken sent om kvelden for å kjøpe melk og brød fordi man nettopp oppdaget at det var tomt, ja da kommer han hjem igjen med melk og brød, da!

_Eventuelt_ også en avis og/eller barberblader.

Er derimot mor i huset ute i samme ærend, er det nok stor sannsynlighet for at hun i samma slengen tar med dopapir, vaskepulver og middag for et par dager! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...