Gå til innhold

Hjelp til Word

Gjest En som ikke bruker word så ofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp i Word. jeg har laget en annonse dummy i word, med flere kolonner. er det noen som kan hjelpe meg på hvordan jeg forflytter meg fra den ene kolonnen til den andre. det går ikke med tab. tasten og jeg har prØvd ett ti talls kombinasjoner. jeg holder snart på å bli sprØ.

Skrevet

Bruke musepila og flytte cursoren med den?

Er det eneste måten?? Finnes det ingen hurtig taster?

Skrevet

Er det eneste måten?? Finnes det ingen hurtig taster?

Aner ikke. :o) Men Gemini dukker sikkert snart opp med et svar til deg.

Skrevet

kolonner i en tabell? I så fall: Piltastene.

Det går ikke, jeg har prØvd noen ganger ja.....

Skrevet

Det går ikke, jeg har prØvd noen ganger ja.....

Merkelig. Jeg bruker alltid piltastene eller tab, det funker utmerket hos meg. Kanskje du har noen innstillinger som er annerledes enn normalen...

Skrevet

Merkelig. Jeg bruker alltid piltastene eller tab, det funker utmerket hos meg. Kanskje du har noen innstillinger som er annerledes enn normalen...

Sikkert. jeg har nok laget noe som er litt unikt tenker jeg. Typisk meg å gjØre noe ingen andre har gjort fØr meg. ler litt av meg selv nå..

Skrevet

Kolonne-funksjonen i Word er tungvint å bruke, med mindre man skal sette opp avis-spalter.

Bruk heller tabell-funksjonen, og lag det antallet kolonner du ønsker der.

Spør igjen om du lurer på noe :-)

Skrevet

Aner ikke. :o) Men Gemini dukker sikkert snart opp med et svar til deg.

:-)

Skrevet

Kolonne-funksjonen i Word er tungvint å bruke, med mindre man skal sette opp avis-spalter.

Bruk heller tabell-funksjonen, og lag det antallet kolonner du ønsker der.

Spør igjen om du lurer på noe :-)

Takk, jeg har vel igrunn lagt meg litt ut på tynn is.

Skrevet

Takk, jeg har vel igrunn lagt meg litt ut på tynn is.

Men det er aldri for sent å snu :-)

Lag et nytt dokument, med en tabell. Ikke lag faste streker, bare ha rutenett (som ikke vil komme med på utskriften). Hvis du allerede har tekst i kolonnene i det opprinnelige dokumentet ditt, så kopier over i tabellen etterpå.

Skrevet

Men det er aldri for sent å snu :-)

Lag et nytt dokument, med en tabell. Ikke lag faste streker, bare ha rutenett (som ikke vil komme med på utskriften). Hvis du allerede har tekst i kolonnene i det opprinnelige dokumentet ditt, så kopier over i tabellen etterpå.

Takk, nå funker det så fint som bare det.Nå ble jeg plutselig kjempe ivrig igjen.

Skrevet

Takk, nå funker det så fint som bare det.Nå ble jeg plutselig kjempe ivrig igjen.

Ja, er det ikke gøy når man får det til? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...