Gå til innhold

Så var det tid for å tenke julekalender igjen da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger:

8 gaver til 15-åringen (jente), 8 gaver til 13-åringen(gutt) og 8 gaver til 5-åringen (jente)

Tips mottas med takk.

20-30-40-50 kr ca.

Kan gå høyere i pris om det er en nyttig ting.

Skrevet

8 gaver?

Nå er ikke jeg verdens største julefan, men selv jeg har fått med meg at adventen varer i 24 dager. :)

Skrevet

8 gaver?

Nå er ikke jeg verdens største julefan, men selv jeg har fått med meg at adventen varer i 24 dager. :)

8 gaver, 3 unger

Det blir vel totalt 24 gaver det?? Ikke sant!!!

Skrevet

8 gaver?

Jeg har tre unger. 8 X 3 = 24.

Sånn gjør jeg det: Jeg kjøper papir i 3 forskjellige farger og hver av ungene har sin farge.

Alle pakkene blir puttet i en kurv og de åpner tredjehver dag.

Synes du jeg er streng? ;o)

Skrevet

Sånn gjør jeg det: Jeg kjøper papir i 3 forskjellige farger og hver av ungene har sin farge.

Ah, forstår.

Nei, det er ikke strengt. :)

Gjest noen ting
Skrevet

8 gaver til 15-åringen (jente), 8 gaver til 13-åringen(gutt) og 8 gaver til 5-åringen (jente)

jente 15: lipgloss, truser, toalettveske, hårbørste, kinobillett, mandarin, en lørdag: noe snop, kjøkkenforkle, kakemannformer, telysholdere, en pk tyggegummi, hårklemmer

gutt 13: strømper, en lørdag: snop, mandarin, viskelær, musematte, donaldblad, hårgelé, tyggegummi, kinobillett, caps, lue.

jente 5: hårpynt, tannbørste, hårbørste, lommespeil, truser, undertrøye, strømper, strømpebukse, perler, viskelær, kjøkkenforkle, liten minikjevle, liten kjøkkenvott (Søstrene Grene), liten slikkepott (S G), strikke/sy noen dukkeklær

Skrevet

jente 15: lipgloss, truser, toalettveske, hårbørste, kinobillett, mandarin, en lørdag: noe snop, kjøkkenforkle, kakemannformer, telysholdere, en pk tyggegummi, hårklemmer

gutt 13: strømper, en lørdag: snop, mandarin, viskelær, musematte, donaldblad, hårgelé, tyggegummi, kinobillett, caps, lue.

jente 5: hårpynt, tannbørste, hårbørste, lommespeil, truser, undertrøye, strømper, strømpebukse, perler, viskelær, kjøkkenforkle, liten minikjevle, liten kjøkkenvott (Søstrene Grene), liten slikkepott (S G), strikke/sy noen dukkeklær

Tusen takk. Mange gode forslag her. Spesielt det med kinobilett. Det var en knallgod ide.

Skrevet

Slik gjør vi også det.

Ser ingen poeng i å lage 24 gaver til hver.

Skrevet

5åringen (jente): sånne små hunde- og kattefigurer som de selger på lekebutikken .Samledyr, du kjøper dem i små poser hvor du ikke ser hvilken som er inni. Koster 25 kr stk.

7åringen min liker ihvertfall disse godt, og jeg skal ha noen av de med i julekalenderen her. :-)

Skrevet

5åringen (jente): sånne små hunde- og kattefigurer som de selger på lekebutikken .Samledyr, du kjøper dem i små poser hvor du ikke ser hvilken som er inni. Koster 25 kr stk.

7åringen min liker ihvertfall disse godt, og jeg skal ha noen av de med i julekalenderen her. :-)

Det var et godt forslag amber.

Det tror jeg vil bli populært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...