Gjest Wita Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg trenger: 8 gaver til 15-åringen (jente), 8 gaver til 13-åringen(gutt) og 8 gaver til 5-åringen (jente) Tips mottas med takk. 20-30-40-50 kr ca. Kan gå høyere i pris om det er en nyttig ting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 8 gaver? Nå er ikke jeg verdens største julefan, men selv jeg har fått med meg at adventen varer i 24 dager. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 8 gaver? Nå er ikke jeg verdens største julefan, men selv jeg har fått med meg at adventen varer i 24 dager. 8 gaver, 3 unger Det blir vel totalt 24 gaver det?? Ikke sant!!! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 8 gaver? Nå er ikke jeg verdens største julefan, men selv jeg har fått med meg at adventen varer i 24 dager. Jeg har tre unger. 8 X 3 = 24. Sånn gjør jeg det: Jeg kjøper papir i 3 forskjellige farger og hver av ungene har sin farge. Alle pakkene blir puttet i en kurv og de åpner tredjehver dag. Synes du jeg er streng? ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg har tre unger. 8 X 3 = 24. Sånn gjør jeg det: Jeg kjøper papir i 3 forskjellige farger og hver av ungene har sin farge. Alle pakkene blir puttet i en kurv og de åpner tredjehver dag. Synes du jeg er streng? ;o) Ah, forstår. Nei, det er ikke strengt. 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 8 gaver til 15-åringen (jente), 8 gaver til 13-åringen(gutt) og 8 gaver til 5-åringen (jente) jente 15: lipgloss, truser, toalettveske, hårbørste, kinobillett, mandarin, en lørdag: noe snop, kjøkkenforkle, kakemannformer, telysholdere, en pk tyggegummi, hårklemmer gutt 13: strømper, en lørdag: snop, mandarin, viskelær, musematte, donaldblad, hårgelé, tyggegummi, kinobillett, caps, lue. jente 5: hårpynt, tannbørste, hårbørste, lommespeil, truser, undertrøye, strømper, strømpebukse, perler, viskelær, kjøkkenforkle, liten minikjevle, liten kjøkkenvott (Søstrene Grene), liten slikkepott (S G), strikke/sy noen dukkeklær 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 8 gaver til 15-åringen (jente), 8 gaver til 13-åringen(gutt) og 8 gaver til 5-åringen (jente) jente 15: lipgloss, truser, toalettveske, hårbørste, kinobillett, mandarin, en lørdag: noe snop, kjøkkenforkle, kakemannformer, telysholdere, en pk tyggegummi, hårklemmer gutt 13: strømper, en lørdag: snop, mandarin, viskelær, musematte, donaldblad, hårgelé, tyggegummi, kinobillett, caps, lue. jente 5: hårpynt, tannbørste, hårbørste, lommespeil, truser, undertrøye, strømper, strømpebukse, perler, viskelær, kjøkkenforkle, liten minikjevle, liten kjøkkenvott (Søstrene Grene), liten slikkepott (S G), strikke/sy noen dukkeklær Tusen takk. Mange gode forslag her. Spesielt det med kinobilett. Det var en knallgod ide. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Jeg har tre unger. 8 X 3 = 24. Sånn gjør jeg det: Jeg kjøper papir i 3 forskjellige farger og hver av ungene har sin farge. Alle pakkene blir puttet i en kurv og de åpner tredjehver dag. Synes du jeg er streng? ;o) Slik gjør vi også det. Ser ingen poeng i å lage 24 gaver til hver. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 5åringen (jente): sånne små hunde- og kattefigurer som de selger på lekebutikken .Samledyr, du kjøper dem i små poser hvor du ikke ser hvilken som er inni. Koster 25 kr stk. 7åringen min liker ihvertfall disse godt, og jeg skal ha noen av de med i julekalenderen her. :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 5åringen (jente): sånne små hunde- og kattefigurer som de selger på lekebutikken .Samledyr, du kjøper dem i små poser hvor du ikke ser hvilken som er inni. Koster 25 kr stk. 7åringen min liker ihvertfall disse godt, og jeg skal ha noen av de med i julekalenderen her. :-) Det var et godt forslag amber. Det tror jeg vil bli populært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.