Gå til innhold

Hvor kjøper man fin julekalender??

Anbefalte innlegg

Gjest juledotten
Skrevet

Har lyst på en julekalender jeg kan henge pakker på - i alle størrelser. Men hvor får man tak i slikt? Hobbyforretninger bare? Og har du sett en fin slik en, UTEN nisser på, så gi gjerne beskjed om hvor....Kanskje man kan kjøpe på nettet tilogmed??

ylvali1365381015
Skrevet

Lurt på det samme selv i fire år... Håper vi får svar! :-)

lissi1365380351
Skrevet

Lurt på det samme selv i fire år... Håper vi får svar! :-)

Du må evt.gjøre som meg,sy en.

de har skikkelig mange fine i syforretninger rundt omkring.

Hvis du evt.ikke kan/vil sy så spør mor/svigermor(eller meg elsker det),men det er nok litt for sent å få den ferdig til 1 desember.

ylvali1365381015
Skrevet

Du må evt.gjøre som meg,sy en.

de har skikkelig mange fine i syforretninger rundt omkring.

Hvis du evt.ikke kan/vil sy så spør mor/svigermor(eller meg elsker det),men det er nok litt for sent å få den ferdig til 1 desember.

Jeg bestiller gjerne en fin en av deg til neste år?!!

Og bare si en pris... ;-)

Har spurt flere i familien, men neida, de vil ikke brodere eller sy noe som helst! De er vel som meg... Elsker lilla-blå toner og rim og snøkrystaller, stjerner og engler etc. Men så er jeg ikke kristen, da blir det kanskje rart?

Bør man ta nissemotiver i rødt da?

Nei dette må tenkes igjennom...

Hva er det du konkret gjør når du lager disse kalendrene?

Syr du? Broderer? Med filt som "stuffing"? Eller limer du filt rett på? Har du solgt noen før?

Jobber du etter mønster?

Feed me... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...