Gjest vil søke Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Min kollega har sagt opp sin stilling for to uker siden. Jeg går bare og venter på at den skal lyses ut slik at jeg kan søke...Men hvor lang tid pleier det ta før stillinger lyses ut etter den er sagt opp? 0 Siter
KaVa Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Varierer veldig fra arbeidsplass til arbeidsplass. Dersom du er interessert i stillingen, spør personalavdelinga på jobben. Lykke til! 0 Siter
mrxx Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det kan ta mange måneder og kanskje den ikke blir utlyst en gang. Jeg synes du skal snakke med personlavdelingen og spørre der og si at du er interessert. Hvis ikke kan du risikere at de gir den til noen andre, uten at den er utlyst en gang. Du må ikke sitte å vente på at dette skal havne i fanget på deg. 0 Siter
Speak Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Skriv en søknad og lever denne personlig FØR stillingen evt. blir lyst ut. Ikke alle stillinger blir lyst ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det er ikke alltid stillinger blir lyst ut. Du må ta kontakt med personalavdelingen, og la dem få vite at du er interessert i jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.