Gjest Drago Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Jeg er på en ny kreatin kur nå, (1 uke så langt) men hvordan virker alkohol inn på dette? Vil hele kuren bli bortkastet hvis jeg drikker meg "dritings" en eller to ganger i løpet av kuren? Eller har det lite å si sånn for kreatinet? Takknemlig for svar` 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Kreatin trekker til seg vann,og alkohol dehydrerer. Så det sier seg selv at det er langt i fra positivt. Jeg har selv et par fyllekuler i løpet av en kreatin periode. Jeg merker fortsatt at kreatin har en effekt, men om alkoholen har en veldig negativt virkning vet jeg ikke, for har ingen erfaring uten alkohol...=) Tror jeg heller aldri finner det ut. Men så lenge du drikker mye vann dagen etter(og iløpet av kvelden _hvis_ du klarer:) så burde det bøte for mye av "skaden". Ellers går det jo ann å drikke moderat så klart.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Hei, Kreatin "kuren" din blir ikke bortkastet dersom du drikker deg dritings et par ganger- det har jeg vanskeligheter med å tro. Men kanskje du kan ha bittelitt større effekt av kreatinet hvis du lar være, jeg vet ærlig talt ikke. Det er jo ikke akkurat en vidunderlig boost man får av kreatin heller så hva gjør det om du drikker egentlig!? Det sosiale er jo for så vidt viktig også synes jeg. [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Alkohol har selvsagt en nedbrytende effekt, men om du drikker når du går på kreatin eller om du drikker når du ikke går på kreatin, det blir ett fett... Det sosiale er som de andre sier her svært viktig, og kreatin i seg selv er uansett ikke noe vidundermiddel som vil gi deg dramatiske økninger... Så spis sundt, drikk mye vann, sørg for å få i deg nok proteiner og drikk med god samvittighet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, alkohol reduserer til en viss grad overskuddet både mentalt og muskulært, samt at alkoholen har en væskedrivende effekt. Sammenlagt så vil alkohol være negativt i forbindelse med kreatin. Kreatinets effekt baseres i stor grad på øket væskeinnhold i cellestrukturene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.