Gå til innhold

Sms til å smile av..?

Anbefalte innlegg

Gjest liker han litt...
Skrevet

Har lyst å skrive en sms til en jeg er blitt litt kjent med, som gjør at han trekker litt på smilebåndet og gir han lyst å svare. Har sendt noen meldinger frem og tilbake inntil sist lørdag, men siden da har jeg ikke hørt fra han.

Hva kan jeg skrive, som ikke virker masete eller flørtete, og som gir han lyst å sende et lite svar tilbake?

Er så håpløs på sånt jeg...

Skrevet

For å si det sånn - liker han deg så vil han svare, er han ikke interessert så vil han ikke svare.

Men den enkleste måten å få svar på er ved å stille et spørsmål noe alla "heisann hatt en fin uke sålangt?" eller "skal du ut i helgen" osv.

Skrevet

Du kan jo prøve på å sende ham en vits. Hvis han har sans for humor, da.

Men ellers tenker jeg at det er viktig at du ikke er FOR pågående, han kan oppfatte det som mas. Vent litt å se, om han selv tar et initiativ.

Gjest liker han litt...
Skrevet

Du kan jo prøve på å sende ham en vits. Hvis han har sans for humor, da.

Men ellers tenker jeg at det er viktig at du ikke er FOR pågående, han kan oppfatte det som mas. Vent litt å se, om han selv tar et initiativ.

Tenkte det samme selv, at jeg ikke vil være for pågående... det er snart et par måneder siden han flyttet fra eksen sin, og hadde det vært min situasjon ville det vært altfor tidlig til å ta i mot sånne hint fra andre personer rundt meg...

Har du forslag til noen små, litt søte vitser som jeg kan sende? Han virker som en veldig ok fyr når man prater med han på tomannshånd, ganske sårbar og egentlig.. og han kan ikke å ta i mot komplimenter. Han har sikkert blitt såret på et eller annet vis... litt dårlig selvtillit.

Samtidig hender det at han er litt overlegen på byen, men sist vi var ute fikk jeg ganske god kontakt med ham...

Merkelig følelse dette...

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kanskje du skal være litt kostbar?

Jeg hadde ikke giddet å strekker meg etter en fyr som ikke viste litt initiativ.

Gjest liker han litt...
Skrevet

Kanskje du skal være litt kostbar?

Jeg hadde ikke giddet å strekker meg etter en fyr som ikke viste litt initiativ.

Prøver så godt jeg kan! Hehe... det er sannelig ikke så enkelt heller, selv om jeg nok skal kunne klare å ikke ta mer kontakt også. Tenker en del på han, men jeg er nok ikke så betatt at det gjør noe enda. Han har ikke gitt så mye av seg selv så langt at jeg føler noe særlig for han. Han er bare så fin på en mystisk måte...

Skrevet

Tenkte det samme selv, at jeg ikke vil være for pågående... det er snart et par måneder siden han flyttet fra eksen sin, og hadde det vært min situasjon ville det vært altfor tidlig til å ta i mot sånne hint fra andre personer rundt meg...

Har du forslag til noen små, litt søte vitser som jeg kan sende? Han virker som en veldig ok fyr når man prater med han på tomannshånd, ganske sårbar og egentlig.. og han kan ikke å ta i mot komplimenter. Han har sikkert blitt såret på et eller annet vis... litt dårlig selvtillit.

Samtidig hender det at han er litt overlegen på byen, men sist vi var ute fikk jeg ganske god kontakt med ham...

Merkelig følelse dette...

Et tips - ikke send en vits, en vits er ingenting å svare på. Jeg svarer ihvertfal aldri på vitser uansett hvor morsomme de er.

Gjest liker han litt...
Skrevet

Et tips - ikke send en vits, en vits er ingenting å svare på. Jeg svarer ihvertfal aldri på vitser uansett hvor morsomme de er.

Jeg sendte en sms og spurte hvordan det sto til med han. Fikk et svar tilbake, men noe svar på oppfølgingsspørsmålet har ikke kommet enda. Enten sovnet han, eller så vil han ikke svare...

Kaster ballen over til han.....

Gjest Humlepungen
Skrevet

Prøver så godt jeg kan! Hehe... det er sannelig ikke så enkelt heller, selv om jeg nok skal kunne klare å ikke ta mer kontakt også. Tenker en del på han, men jeg er nok ikke så betatt at det gjør noe enda. Han har ikke gitt så mye av seg selv så langt at jeg føler noe særlig for han. Han er bare så fin på en mystisk måte...

han er fin på en mystisk måte ja?;O) Kanskje det har noe med at han er så "mystisk" at han ikke sender melding.

Lykke til med valget. Men husk at gutter liker jenter som ikke kaster seg etter dem. De liker å jakte litt vet du.

Skrevet

Du kan skrive:

Hvis et kyss var som et snøfnugg skulle jeg sendt deg en snøstorm.

... eller annet patetisk vissvass som alltid slår an hos kvinner. :)

Skrevet

Du kan skrive:

Hvis et kyss var som et snøfnugg skulle jeg sendt deg en snøstorm.

... eller annet patetisk vissvass som alltid slår an hos kvinner. :)

Jamen nå ville vel hun at dette skulle slå an hos en mann da.... Hadde det slått an hos deg? :)

Skrevet

Jamen nå ville vel hun at dette skulle slå an hos en mann da.... Hadde det slått an hos deg? :)

Hehe, nei.

Upersonlige kjedemeldinger slår ikke an hos meg.

Men det er umulig for oss å skrive en personlig melding fra henne. Det må hun klare selv.

Skrevet

Hehe, nei.

Upersonlige kjedemeldinger slår ikke an hos meg.

Men det er umulig for oss å skrive en personlig melding fra henne. Det må hun klare selv.

Ja, hun må vel det. Kjedemeldinger imponerer vel ingen - iallefall vil en personlig melding imponere mer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...