Gå til innhold

til dere med samboer/ektefelle uten barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye tid bruker dere sammen pr uke? Skjønner at det varierer, men i gjennomsnitt.

Skrevet

Ca. 3 hele ettermiddager/kvelder i ukedagene og som regel hele helga, men mindre en av oss drar ut på byen. Men de kveldene vi er sammen, kommer jeg hjem fra trening og han hjem fra jobb i 18tiden.

Gjest lonelylonely
Skrevet

Typen min og jeg har bodd sammen i 3 år. Han trener to til tre ganger i uken (ca 3-4 timer hver gang med reisevei).

jobber 1 - 2 kvelder i uken frem til elleve (ekstra utenom dagjobbing 100%).

Er på møter på kveldstid ca 3 ganger pr mnd.

Ute med venner eller familie ukentlig.

Jobber ca 3 av fire helger i mnd. Men da har vi ofte kvelden sammen lørdag og søndag.

Føler at vi ikke har noe tid sammen lenger, forutenom til det praktiske, eller en halv time før leggetid. Er jeg storkrevende?

vil gjerne ha ærlige svar.

Føler meg litt tilsidesatt og ubetydelig. Faktisk veldig lei meg i kveld. Men tankene om at jeg krever for mye gjør meg redd.

Kan også opplyse om at jeg ikke har noen familie her vi bor, og ikke noen nære venner da vi flyttet til "hans by".

Skrevet

Ganske kjiipt hos oss, jeg jobber fra 03 til 12:30, og typen jobber om dagen.

Jeg jobber 6 dager i uka, typen varierer mellom 5-6.

Så når han er hjemme så sover jo jeg!

Men har lørdagskvelden og søndagen da :-)

lalala1365380457
Skrevet

som oftest 5-7 kvelder i uka, samt hele søndagene og de lørdager vi har fri sammens. Så mye vi får til! Føles alt for lite da men,hehe.. fortsatt ikke lei av hverandre etter 5 år;)

Skrevet

Mye når han har fri fra jobb, nesten all min fritid, og ingenting når han er på jobb, som er halvparten av tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...