Gå til innhold

Kryss fingrene for meg da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ha vært og sett på rekkehuset. Vel det var ikke stort, men akkurat stort nok.

Selv om stua er lita, får vi nesten like god plass som det vi har nå, fordi den er så mye mer praktisk.

Det jeg likte med stua var de store vinduene fra gulv til tak mot en liten hageflekk. Tenk så enkelt det vil bli og klippe plen da. Gjort i en fei det. Og for ikke å snakke om hvor enkelt det må være å vaske vinduer der.

Sånt lærer man seg å tenke over skjønner dere,når man bor i et gammelt hus hvor det er omtrent umulig å vaske vinduer uten å risikere liv og helse:)

Soverommene var små, men det gjør ikke noe. Det som var så fint at det var mye mer skapplass der enn det vi har nå. Dessuten var det boder nok og stor garasje.

Ganske nytt og helt greit bad (men ikke mer enn greit)m/fliser.

Et ekstra toalett og vaskerom.

Men det beste av alt var beliggenheten.Sååå kjempekoselig. 10 minutter å gå til sentrum. Kort vei til barne, ungdomskole og videregående (selv om datteren min ikke vil gå der da)

Det eneste som jeg ser må gjøres er å male alle rom innvendig og skifte skapdører på kjøkkenet.

Ja, det er vel ikke så interesant for dere dette, men jeg må bare si det læll;o)

Mannen min er i tenkeboksen og dere må krysse fingrene for meg;)

Skrevet

Skal krysse både fingre og tær!

Vi bygget oss ett lettstelt hus, og det er bare kjempe deiligt!

Og vi har bare en liten plen, resten har vi gruset, slite seg ut på plenklipping er det slutt på her i gården ;o)

Skrevet

Skal krysse både fingre og tær!

Vi bygget oss ett lettstelt hus, og det er bare kjempe deiligt!

Og vi har bare en liten plen, resten har vi gruset, slite seg ut på plenklipping er det slutt på her i gården ;o)

Det skal det bli slutt på her også:)

Vel, vi har sommerhuset da, men det er så mye morsommere å klippe plen der:)

Skrevet

Jeg krysser både fingre og tær og håper at det går i boks for deg ;o)

Skrevet

Jeg krysser både fingre og tær og håper at det går i boks for deg ;o)

Tusen takk:)

Skrevet

Tusen takk:)

Du er på vei bort fra snobbestrøket? Det er bra.

Skrevet

Du er på vei bort fra snobbestrøket? Det er bra.

Ja, kanskje litt mindre snobbete? Jeg vet ikke, men jeg tror det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...