Gå til innhold

Hvilket organ?

Gjest berre lurer.....

Anbefalte innlegg

Gjest berre lurer.....
Skrevet

Merker det presser i området under venstre ribbebein. Akkurat som der ligger en stor stein og gnager. Noen som vet hvilket organ som ligger her? Trykket blir større når jeg ligger eller sitter.

Blir ikke vondere om jeg trykker på området, men det føles ut som noe har hovnet opp i magen.

Skrevet

Det kan faktisk være forstoppelse kom jeg på nå når jeg leste ditt andre svar.

Når jeg har det, er jeg både hard enkelte plasser, og kjennes ut som en kul.

Gjest Grønnswix
Skrevet

Leveren skal være på motsatt side.

Milten ligger midt på i mellomgulvet.

Magesekken er vel det eneste organ som er der du beskriver.

Hvis du da ikke har organene speilvendt plassert. Noen har det.

Gjest berre lurer.....
Skrevet

milten? Eller har du problemer med forstoppelse?

Har hatt litt problemer med forstoppelse i det siste faktisk. Men så høyt oppe???

Hva gjør man med det da?

Gjest eller ??
Skrevet

Har hatt litt problemer med forstoppelse i det siste faktisk. Men så høyt oppe???

Hva gjør man med det da?

Mye drikke og kanskje du bør kjøpe idoform som en start. Mulig du kan spise noe du vet at du må på do av etterpå?

Ja tykktarmen ligger som en ramme rundt magen, kanskje det har stoppet opp i svingen...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...