Gå til innhold

Trim!

Gjest Grønnswix

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnswix
Skrevet

Dagens trim er unnagjort; en løpetur på 40 min.

Flink?

= )

Hvor mye trimmer du pr uke?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Moraki

13

• ShitDiddelyDo

10

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest staedtler
Skrevet

9-12 økter i uka.

Men du, grønn swix trenger du ikke. Det holder med VR45 også på så kaldt føre.

Skrevet

9-12 økter i uka.

Men du, grønn swix trenger du ikke. Det holder med VR45 også på så kaldt føre.

Takk for smøretips!

= )

Skrevet

Uten snø, ganske mye tror jeg. Når snøen kommer, blir det ingenting.

Skrevet

Jeg har også vært flink. Jeg har gått 1 time til sammen så fort jeg kan i dag. Går minst 30-45 minutter i mitt raskeste tempo 3-4 ganger pr uke. Om det gir meg noen glede? Nei, men jeg er stolt av meg selv, fordi jeg i utgangspunktet har svært lite kreftet å hente av for tiden. Jeg er stolt av alt jeg orker å gjøre egentlig. Når jeg skriver dette, føler jeg meg helt tragisk, men når ting er som de er akkurat nå, er jeg stolt av de små ting i hverdagen jeg faktisk gidder/orker.

Skrevet

Uten snø, ganske mye tror jeg. Når snøen kommer, blir det ingenting.

Da er det ikke bare meg altså, phuuuuu. Jeg holdt på å tryne et par ganger da jeg var ute og marsjerte i dag! Ikke å anbefale, men jeg fikk i allefall rørt på ræva. Nå forbrenner jeg et par kalorier ekstra, ved å vugge rompa frem og tilbake på stolen, iført pysj selvsagt.

Skrevet

Da er det ikke bare meg altså, phuuuuu. Jeg holdt på å tryne et par ganger da jeg var ute og marsjerte i dag! Ikke å anbefale, men jeg fikk i allefall rørt på ræva. Nå forbrenner jeg et par kalorier ekstra, ved å vugge rompa frem og tilbake på stolen, iført pysj selvsagt.

Jeg har fysio tre ganger i uka og det er ganske trim. Og så er det to km fram og tilbake og det er enda mer trim. Og to ganger i uka så er jeg å shopper og da er det ca 5 km trim hver gang.

Og hvis jeg føler for det så tar jeg noen bratte bakker.

I dag har jeg ikke vært utenfor døra, knapt ute av senga bortsett fra å klippe håret mitt hos naboen :o)

Skrevet

Jeg har fysio tre ganger i uka og det er ganske trim. Og så er det to km fram og tilbake og det er enda mer trim. Og to ganger i uka så er jeg å shopper og da er det ca 5 km trim hver gang.

Og hvis jeg føler for det så tar jeg noen bratte bakker.

I dag har jeg ikke vært utenfor døra, knapt ute av senga bortsett fra å klippe håret mitt hos naboen :o)

Det er jo trim det også da. Hva driver du med nå?

Skrevet

Det er jo trim det også da. Hva driver du med nå?

Hvordan nå mener du :o)

Jeg ser på House MD og doler akkurat nå da. Jeg er ikke trøtt.

Skrevet

Jeg er helt døgnvill på grunn av dager og tid og og og.. Er i grunn ganske overtrøtt, men får ikke sove. Har akkurat tatt meg en raki, og hører på Sfakianakis.

Skrevet

Jeg så ferdig House i går.

Håper det ikke drøyer for lenge før sesong 3 kommer.

Har du sett Carnivale?

Skrevet

Jeg er helt døgnvill på grunn av dager og tid og og og.. Er i grunn ganske overtrøtt, men får ikke sove. Har akkurat tatt meg en raki, og hører på Sfakianakis.

Jeg våknet for tidlig i dag og så har hele dagen bestått av telefoner og ordning av ting så jeg er overgira. Og da klarer jeg ikke sove.

En skikkelig Kretaraki? Eller en slik tyrkerraki som smaker som ouzo? Lenge siden jeg har smakt begge deler :o)

Skrevet

Jeg så ferdig House i går.

Håper det ikke drøyer for lenge før sesong 3 kommer.

Har du sett Carnivale?

Jeg har sett begge sesongene på Carnivale. Og nå har jeg begynt på tredje sesongen til House. Men der har jeg bare sju episoder.

Egentlig så hadde jeg tenkt å se Deadwood men så klarte jeg ikke å la være på de siste Houseepisodene.

Skrevet

Jeg har sett begge sesongene på Carnivale. Og nå har jeg begynt på tredje sesongen til House. Men der har jeg bare sju episoder.

Egentlig så hadde jeg tenkt å se Deadwood men så klarte jeg ikke å la være på de siste Houseepisodene.

Tredje sesongen med House? Jeg trodde ikke den begynte på tv i USA før neste april.

Søkte i går.

Hmmm, kanskje det var april i år den begynte?

Skrevet

Jeg våknet for tidlig i dag og så har hele dagen bestått av telefoner og ordning av ting så jeg er overgira. Og da klarer jeg ikke sove.

En skikkelig Kretaraki? Eller en slik tyrkerraki som smaker som ouzo? Lenge siden jeg har smakt begge deler :o)

En god gammeldags Kretaraki laget oppi landsbyen som jeg har smugla gjennom tollen. Den sitter! Deilig..

Skrevet

Tredje sesongen med House? Jeg trodde ikke den begynte på tv i USA før neste april.

Søkte i går.

Hmmm, kanskje det var april i år den begynte?

Den sjuende ligger inne nå. Den kom i natt.

Skrevet

Den sjuende ligger inne nå. Den kom i natt.

Men det vil i så fall si at serien har begynt på tv i usa?

Skrevet

Men det vil i så fall si at serien har begynt på tv i usa?

Jeg prøvde å maile deg linken men fikk det ikke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...