Gå til innhold

Trim!

Gjest Grønnswix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å maile deg linken men fikk det ikke til.

Jeg vil ikke laste ned uansett. Har en prinsippsak mot å laste ned film.

Stjæler så mye musikk at jeg føler jeg veier opp på den måten. :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Moraki

13

• ShitDiddelyDo

10

• pekkaline

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vil ikke laste ned uansett. Har en prinsippsak mot å laste ned film.

Stjæler så mye musikk at jeg føler jeg veier opp på den måten. :)

Jeg laster ikke ned musikk da så da veier det opp :o)

Skrevet

Jeg gjør begge deler. Jeg har ingen skam når det gjelder internett. Her lastes det ned musikk, filmer, program +++. Samvittighet, hva er det? :P

Skrevet

Jeg gjør begge deler. Jeg har ingen skam når det gjelder internett. Her lastes det ned musikk, filmer, program +++. Samvittighet, hva er det? :P

Jeg unnskylder meg med at jeg trenger underholdning og ikke har råd til å kjøpe. Jeg har litt musikk og da men ikke så mye.

Jeg har prøvd å finne noe gammelt av Parios men har ikke lykkes med det. Jeg vil, jeg vil ha den sangen hvor han synger med sønnen sin. Den er gammel men jeg husker den kom ut :o)

Skrevet

Jeg unnskylder meg med at jeg trenger underholdning og ikke har råd til å kjøpe. Jeg har litt musikk og da men ikke så mye.

Jeg har prøvd å finne noe gammelt av Parios men har ikke lykkes med det. Jeg vil, jeg vil ha den sangen hvor han synger med sønnen sin. Den er gammel men jeg husker den kom ut :o)

Hvilken sang? Jeg har _veldig_ mye gresk musikk. Detaljer?

Skrevet

Jupp. Da er vi akkurat like greie begge to. :)

Skrevet

Hvilken sang? Jeg har _veldig_ mye gresk musikk. Detaljer?

Jeg husker ikke et ord av teksten, men han sang sammen med sønnen sin som var liten den gangen. Den må ha vært fra 79/80 tenker jeg,

Skrevet

Jeg må innrømme at det ikke har noe med samvittigheten min å gjøre. Det var blank løgn. Jeg har ingen problemer med å laste ned absolutt alt.

Det er bare det at jeg har en samlemani og derfor foretrekker filmen på dvd, men jeg følte for å skryte på litt moral. :)

Skrevet

Jupp. Da er vi akkurat like greie begge to. :)

Nå var sjuern ferdig. Plupp sa det :o)

Skrevet

Nå var sjuern ferdig. Plupp sa det :o)

Håper ikke det drøyer for lenge før sesong 3 blir gitt ut på dvd. :)

Skrevet

Jeg må innrømme at det ikke har noe med samvittigheten min å gjøre. Det var blank løgn. Jeg har ingen problemer med å laste ned absolutt alt.

Det er bare det at jeg har en samlemani og derfor foretrekker filmen på dvd, men jeg følte for å skryte på litt moral. :)

Kan jeg låne litt av moralen din? Ellers må jeg bytte nick til Morali bare for å få bedre samvittighet. Eller nei, jeg trives med min mangel på nettmoral. Hva? Hvem? *ser rundt meg*

Skrevet

Kan jeg låne litt av moralen din? Ellers må jeg bytte nick til Morali bare for å få bedre samvittighet. Eller nei, jeg trives med min mangel på nettmoral. Hva? Hvem? *ser rundt meg*

Nettmoral er oppskrytt. Jeg er sikker på at aritstene selv sitter og laster ned musikk fra andre artister.

Når de tar 4-500 kroner for en konsertbillett skulle det bare mangle at jeg får musikken deres gratis. :)

Skrevet

Håper ikke det drøyer for lenge før sesong 3 blir gitt ut på dvd. :)

Den er vel ikke ferdig før til våren så da tar det vel litt tid før den kommer ut. Orker du virkelig å vente så lenge bare av prinsipp ;o)

Skrevet

Nettmoral er oppskrytt. Jeg er sikker på at aritstene selv sitter og laster ned musikk fra andre artister.

Når de tar 4-500 kroner for en konsertbillett skulle det bare mangle at jeg får musikken deres gratis. :)

Nettopp.

Skrevet

Jeg husker ikke et ord av teksten, men han sang sammen med sønnen sin som var liten den gangen. Den må ha vært fra 79/80 tenker jeg,

Kan ikke si jeg vet hvilken sang du mener da nei..

Skrevet

Den er vel ikke ferdig før til våren så da tar det vel litt tid før den kommer ut. Orker du virkelig å vente så lenge bare av prinsipp ;o)

Jeg må finne noe annet morsomt å se i mellomtiden. Overlever fram til sommeren. :)

Skrevet

Kan ikke si jeg vet hvilken sang du mener da nei..

Nei, du var vel knapt født den gangen så det er ikke rart :o)

Skrevet

Jeg må finne noe annet morsomt å se i mellomtiden. Overlever fram til sommeren. :)

Det er en HBO serie som heter Corner som er seks episoder. Jeg kan si ifra når jeg har sett den om den var bra.

Skrevet

Nei, du var vel knapt født den gangen så det er ikke rart :o)

Nei, egentlig ikke :-)

Skrevet

Det er en HBO serie som heter Corner som er seks episoder. Jeg kan si ifra når jeg har sett den om den var bra.

Very good!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...