Moraki Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg har også vært flink. Jeg har gått 1 time til sammen så fort jeg kan i dag. Går minst 30-45 minutter i mitt raskeste tempo 3-4 ganger pr uke. Om det gir meg noen glede? Nei, men jeg er stolt av meg selv, fordi jeg i utgangspunktet har svært lite kreftet å hente av for tiden. Jeg er stolt av alt jeg orker å gjøre egentlig. Når jeg skriver dette, føler jeg meg helt tragisk, men når ting er som de er akkurat nå, er jeg stolt av de små ting i hverdagen jeg faktisk gidder/orker. Hør hvilken sang de spiller på TV2 (nørde-TV) nå.. hehehehe 0 Siter
Moraki Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hør hvilken sang de spiller på TV2 (nørde-TV) nå.. hehehehe Glem det, det var bare noen sekunder.. 0 Siter
Speak Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jepp. Flink. Jeg klarer oftest å få til 2-3 timer pr. uke. Vekter + spinning. Er oppe i 2,5 timer hittil denne uka:-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Går til og fra butikken når jeg blir sulten nok. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg prøver å 'trimme' iallefall 5 ganger i uka. Men det er alt fra rask gange (med litt jogging inni), sykling på ergometersykkel og styrketrening. Og trener iallefall 40 min av gangen. Så er i grunn fornøyd med det. Av de siste sju dager har jeg trent 6 dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.