Gå til innhold

Hvem synger "Seasons in the sun"

Anbefalte innlegg

Gjest Jernteppe! :)
Skrevet

We had joy.. we had fun.. we had seasons in the sun.... osv...

Hvem har den...?! :)

Skrevet

Når jeg googlet sangen fikk jeg mest treff på Terry Jacks, så det er mulig at han er den mest kjente.

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

Dette er låta til Terry Jacks ja definitivt!

For oss som var kveisete og i før-puberteten var dette en schleger...

Mimre..

Skrevet

Ha - et popspørsmål jeg kan svaret på, da er det fra gamle dager! Den sangen var en skikkelig landeplage da jeg gikk på ungdomsskolen.

Som de andre har svart, det er Terry Jacks. Den gangen hørte vi på plater, vi så dem ikke på video, så jeg aner faktisk ikke hvordan fyren så ut.

Men det er egentlig en enda eldre fransk sang, av Jacques Brel.

Skrevet

Terry Jacks er den mest kjente som har sunget den

Westlife er vel litt mer kjent, i alle fall for dagens ungdom. ;)

Skrevet

Westlife er vel litt mer kjent, i alle fall for dagens ungdom. ;)

Du er jamen frekk når du nesten insinuerer at alle de som har svart Terry Jacks ikke er unge. :) Jeg er jo bare 48. *ler* Klar over at dette kan være et generasjonsspørsmål, og de som er enda eldre enn meg vil nok hyle Jaques Brel og at Terry Jacks bare er en kopist.

Tror nok Terry Jacks vinner med klar margin over Westlife når det gjelder å være den som gjorde sangen kjent.

Skrevet

Du er jamen frekk når du nesten insinuerer at alle de som har svart Terry Jacks ikke er unge. :) Jeg er jo bare 48. *ler* Klar over at dette kan være et generasjonsspørsmål, og de som er enda eldre enn meg vil nok hyle Jaques Brel og at Terry Jacks bare er en kopist.

Tror nok Terry Jacks vinner med klar margin over Westlife når det gjelder å være den som gjorde sangen kjent.

;) Godt å høre at det er flere enn meg som er evigunge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...