Gå til innhold

salmonella?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har vært de verste i mitt liv. Fikk meg en skikkelig matforgiftning (fra salat) og har siden hatt skikkelige magekramper, kvlame, oppkast, diare og litt feber. Har ikke holdt på mat siden mandag, og blir kvalm av en slurk vann. Synes kanskje det er litt bedre nå (har ikke kastet opp på et par timer:), men lurer på om dette er salmonella? Burde man gå til legen?

Skrevet

Det kan godt være salmonella. Så vidt jeg vet får man i hvertfall kvalme, oppkast og diare. Jeg ville tatt meg en tur til legen.

God bedring! :-)

Skrevet

jeg har nettopp hatt en jævlig omgangssyke på 4 dager.. så det kan være det og..

Skrevet

Uansett om dette bare er influeansa som gå så vill ejeg tatt meg en tur til legen:)

God bedring:)

Skrevet

Det kan være salmonella, eller ikke.

Men uansett bør du gå til legen og få tatt prøve. 4 dager er ganske lenge, så det er godt mulig at du har fått i deg bakterier.

God bedring da! Slikt er grusomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...