mumitrollet Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 De siste dagene har vært de verste i mitt liv. Fikk meg en skikkelig matforgiftning (fra salat) og har siden hatt skikkelige magekramper, kvlame, oppkast, diare og litt feber. Har ikke holdt på mat siden mandag, og blir kvalm av en slurk vann. Synes kanskje det er litt bedre nå (har ikke kastet opp på et par timer:), men lurer på om dette er salmonella? Burde man gå til legen? 0 Siter
Sofline Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det kan godt være salmonella. Så vidt jeg vet får man i hvertfall kvalme, oppkast og diare. Jeg ville tatt meg en tur til legen. God bedring! :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 det er ikke bare noe som går da? 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 jeg har nettopp hatt en jævlig omgangssyke på 4 dager.. så det kan være det og.. 0 Siter
kanarifuglen Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Uansett om dette bare er influeansa som gå så vill ejeg tatt meg en tur til legen:) God bedring:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Det kan være salmonella, eller ikke. Men uansett bør du gå til legen og få tatt prøve. 4 dager er ganske lenge, så det er godt mulig at du har fått i deg bakterier. God bedring da! Slikt er grusomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.