Gå til innhold

Ikea -Serien TROFAST

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg om den oppbevarigssystemet er ok? Har lyst på en sånn tripp-trapp reol med plastkasser til barnerommet. Men bor ikke i nærheten av ikea slik at jeg får sett den i real life... Får dere plass til mye i en slik?

Har jo målene, men det er så vanskeli å se det for seg...

Skrevet

Vi har den tripp/trapp hylla. Den er kjempegrei. Du kan velge hvilken størrelse på eskene du vil ha. Tror de kommer i 3 størrelser. Den største er som en stor lekekasse. Den rommer masse. Vi brukte hyllene oppå til TV og TV-spill og den var helt perfekt. Nå er den ikke i bruk lenger, for barna har vokst fra lekestadiet. Foreløpig rommer den legoen++, men etterhvert vil den nok brukes til noe annet.

Skrevet

Nevøen min har en slik en - hatt den i flere år, og den er veldig OK, til hans bruk (oppbevaring av leker, først og fremst.)

Skrevet

Vi har den tripp/trapp hylla. Den er kjempegrei. Du kan velge hvilken størrelse på eskene du vil ha. Tror de kommer i 3 størrelser. Den største er som en stor lekekasse. Den rommer masse. Vi brukte hyllene oppå til TV og TV-spill og den var helt perfekt. Nå er den ikke i bruk lenger, for barna har vokst fra lekestadiet. Foreløpig rommer den legoen++, men etterhvert vil den nok brukes til noe annet.

Tusen takk for svar!

Har så lyst at lillemor skal få en sånn til jul fra snille besteforeldre.. Tror du det blir plass til en 21" tv på?

Skrevet

Jeg har en annen variant av den, nemlig en høy hylle med plass til 6 av de største plastboksene i høyden. Hadde to av dem i gangen der jeg bodde før og hadde ulltøy, luer, votter og sånt oppi - kjempekjekt!

Tenkte på de tripp-trapp-reolene til barnerommet, men endte opp med bokhyller med løse plastboker istedet.

Skrevet

Jeg har en annen variant av den, nemlig en høy hylle med plass til 6 av de største plastboksene i høyden. Hadde to av dem i gangen der jeg bodde før og hadde ulltøy, luer, votter og sånt oppi - kjempekjekt!

Tenkte på de tripp-trapp-reolene til barnerommet, men endte opp med bokhyller med løse plastboker istedet.

Kjøpte du hyllen på ikea? Tar gjerne imot linker og tips til praktiske møbler skjønner du

;o)

Skrevet

Kjøpte du hyllen på ikea? Tar gjerne imot linker og tips til praktiske møbler skjønner du

;o)

Helt vanlige Billy-bokhyller fra Ikea i 80 cm bredde og 102 (?) cm høyde. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...