Gjest gomle Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å plassere denne dama, så jeg håper noen kan hjelpe meg! I reklamen er det et ektepar på hotell, alt er galt, men da han i resepsjonen spør om alt er ok, så svarer de "jada, lovely" osv. Hvor har jeg sett denne dama, har hun vært i noen andre reklamer, eller spilt i noen filmer/serier? 0 Siter
KaVa Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Mulig jeg tar feil (ganske sikkert at jeg tar feil :-) Men hun minner meg om hun dama i den bankreklamen med han Trond Fausa Aurvåg. Der de liksom var et nyforelska par som ble foreldre (eller skulle bli - husker ikke) 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Mulig jeg tar feil (ganske sikkert at jeg tar feil :-) Men hun minner meg om hun dama i den bankreklamen med han Trond Fausa Aurvåg. Der de liksom var et nyforelska par som ble foreldre (eller skulle bli - husker ikke) Hun var med i en serie på TV, jeg husker henne godt, men hva serien het, det husker jeg ikke, og det irriterer meg STORT..... Håper noen kommer med hva den het!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hun var med i en serie på TV, jeg husker henne godt, men hva serien het, det husker jeg ikke, og det irriterer meg STORT..... Håper noen kommer med hva den het!! Vill gjetting; "Syv søstre"? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hun var med i den svenske serien "En annen verden" på TV2 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hun var med i den svenske serien "En annen verden" på TV2 Å ja, hun spilte moren til en eller annen? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Å ja, hun spilte moren til en eller annen? Ja moren til Daniel vel? Lenge siden så jeg husker ikke helt 0 Siter
Gjest TV-slaven Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ja moren til Daniel vel? Lenge siden så jeg husker ikke helt Du har helt rett! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hun var med i den svenske serien "En annen verden" på TV2 Tusen takk fra meg også. Har hele tiden ment det var noe kjent med henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.