Gå til innhold

mat spørsmål igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest The one and only
Skrevet

fikk ett stk flatbiff av svin i går a`1kg

hva i all verden kan jeg lage ut av det?

tenkte å lage wok i dag,men trenger ikke mer enn litt under halvparten av biffen.

kan eg bruke hele biffen til noe annet godt og heller sette woken på vent?

vi er en liten familie på 4 og trenger ett godt tips her.

skal selvfølgelig se etter oppskrifter selv,men er ikke supersurfer her og ber derfor om bittelitt hjelp.

den går ut på dato i morgen så eg ser helst til at hele greien blir brukt til noe istedenfor å kaste.

kan jo porsjonere den opp og fryse ned ferdi mat,men det blir liksom ikke det samme.

altså så vil eg helst bruke hele biffen i dag..får heller innvitere noen til middag eller noe hehe

Skrevet

Sånn svart torokoffert, kinesisk chop suey, den er kjempegod med svinekjøtt i strimler i. Det er jo litt wokaktig da men.

Strimlet svinekjøtt, stekes sammen med sopp og løk, rømme med litt vann i haes over, kokes litt.

Det er også veldig godt.

Skrevet

Du kan skjære den i skiver og lage svineschnitzler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...