Gå til innhold

Dersom man har lav kroppstemp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Også feber

Og at om man fryser lett, så har man egentlig lav kroppstemp, ergo, er en feber på 37,8 rimelig høy feber?

Om du fryser lett til vanlig, vet jeg ikke om har sammenheng med lav kroppstemperatur.

Har du aldri målt din normaltemperatur?

Min normaltemp er på ca. 36,5 grader og det har hendt at jeg har kjent på kroppen at jeg har feber selv om tempen ikke er på mer enn 37,5-37,8 grader.

Så selv om man sier at det ikke er feber før minst 38,0 grader så stemmer ikke det på kroppen min i alle fall.

Annonse

Siden man fryser når feberen går opp, så vil jeg anta at jo lavere kroppstemperatur man har, jo mer tåler man kulden.

Jeg har en normal kroppstemperatur på under 36 grader. Jeg mener å huske normal temperatur er opp til 37,5 grad, men temperatur på 36 grader er også normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...