Gå til innhold

Ferdig med eksamen, men..

Gjest Første gang jeg tar eks

Anbefalte innlegg

Gjest Første gang jeg tar eks
Skrevet

Jeg har hatt skriftlig eksamen i dag. Skulle svare på en stor opgav og 5 småspørsmål. På de 5 småspørsmåla var det ikke alt jeg kunne skikkelig, og måtte bare gjette litt på iallefall 2 av spørsmålene. Ellers viser besvarelsen min at jeg iallefall har lest litt, selv om jeg ikke kunne alt. Tror dere det er nok til å stå? Hvor mye eller lite skal til for å stryke egentlig?

Skrevet

Det er ulike kriterier for å stryke. Hvis man har brukt GPP-metoden (Generelt Pisspreik) og svarer bare svada eller ikke svarer på oppgaven slik det var spurt om, kan man stryke.

Dersom du har svart bra på de andre oppgavene, står du nok. Jeg har svart endel svada på eksamen før jeg også. Det er jo ikke alt man har lest like godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...