Gå til innhold

Navn som alltid...


Gjest ultragravid

Anbefalte innlegg

Gjest ultragravid

Min kusine har valgt navnet Cornelia på sin datter. Hva syns dere om det navnet?

Og jeg selv skal ha en liten Madelèn om ikke lenge, men så har jeg begynt å lure litt...Har nemlig en Samuel fra før, og syns kanskje ikke de to navn passer sammen...Eller gjør de det? Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    6

  • Angelica :o)

    5

  • Sofline

    4

  • Lillemus

    2

Mest aktive i denne tråden

Samuel synes jeg er fint, men det er kanskje fordi jeg digger den svenske skuespilleren Samuel Fröler? ;o)

Cornelia og Madelen er pene navn, men alt for sukkersøtt og dillete for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ultragravid

Synes ikke de passer sammen. Samuel er fint, Madelen er stygt. Dessuten blir Madelen altfor klissete i forhold til Samuel.

Tja, det er litt det jeg synes også...Liker godt gutten vår, Samuel, men syns vel ikke Madelèn passer helt. Tips til navn som passer til samuel?Jente selvsagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er litt det jeg synes også...Liker godt gutten vår, Samuel, men syns vel ikke Madelèn passer helt. Tips til navn som passer til samuel?Jente selvsagt :-)

Miriam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er litt det jeg synes også...Liker godt gutten vår, Samuel, men syns vel ikke Madelèn passer helt. Tips til navn som passer til samuel?Jente selvsagt :-)

Sara?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samuel er kjempefint!

Cornelia er bra, men om kusinen din har brukt det så er det kanskje bedre å velge noe annet? Madelen er litt for prinessete for meg.

Lily, Lydia, Hedvig, Hedda, Nora, Mari, Anna, Johanna, Eva og Calista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornelia og Madelèn er jo navn i samme stilen. JEg liker Cornelia bedre enn Madelèn, men det er min smak.

Simon er et koselig navn. Jeg synes ikke Madelèn passer så godt sammen med Simon - men dere gjør selvfølgelig som dere vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kornelia liker jeg, med K :-)

Og du mener sikkert Madelén, like greit å lære seg riktig bruk av apostrofen. Madelèn uttales nemlig "madelæn". ;-)

Eller Madeleine?

Samuel var også fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er litt det jeg synes også...Liker godt gutten vår, Samuel, men syns vel ikke Madelèn passer helt. Tips til navn som passer til samuel?Jente selvsagt :-)

Frida, Hedda, Mona, Ingrid, Constance, Hedvig, Rikke, Helle, Mari, Marianne, Synnøve, Sunniva - for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornelia og Madelèn er jo navn i samme stilen. JEg liker Cornelia bedre enn Madelèn, men det er min smak.

Simon er et koselig navn. Jeg synes ikke Madelèn passer så godt sammen med Simon - men dere gjør selvfølgelig som dere vil :)

Simon? He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163704606' post='3393189]

Simon? He he

Æsj, altså! Sånn går det når man prøver å dole mens barna er rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...