Gå til innhold

Navn som alltid...


Gjest ultragravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    6

  • Angelica :o)

    5

  • Sofline

    4

  • Lillemus

    2

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163712871' post='3393528]

Alle mine heter det! ;)

Hi hi

Så praktisk at alle heter det samme. Da slipper man å jobbe seg gjennom alle navnene før man kommer itl den rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madelæææn

Cornelia er fint, kanskje ennå finere med K, hvis familien er norsk / har norsk etternavn.

Madde-navnet forbinder jeg veldig med svenske prinsessen, og er veldig prinsessete - og litt dillete.

Hvis man velger det, må man være sikker på at man selv og resten av familien skriver det riktig. Hvis man ikke vet hvordan man bruker riktig tegnetting, blir det bare dumt. På den måten du skrev det, uttales det Madelææn. Men det var kanskje det du mente?

Samuel er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så praktisk at alle heter det samme. Da slipper man å jobbe seg gjennom alle navnene før man kommer itl den rette!

I know!

Og hvis jeg trenger hjelp til noe e.l. så roper jeg bare Simon, og alle fem kommer springende. Genialt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1163774926' post='3394758]

I know!

Og hvis jeg trenger hjelp til noe e.l. så roper jeg bare Simon, og alle fem kommer springende. Genialt :D

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ultragravid

Cornelia er fint, kanskje ennå finere med K, hvis familien er norsk / har norsk etternavn.

Madde-navnet forbinder jeg veldig med svenske prinsessen, og er veldig prinsessete - og litt dillete.

Hvis man velger det, må man være sikker på at man selv og resten av familien skriver det riktig. Hvis man ikke vet hvordan man bruker riktig tegnetting, blir det bare dumt. På den måten du skrev det, uttales det Madelææn. Men det var kanskje det du mente?

Samuel er fint.

Ehm, nei, må visst lære meg å skrive made....riktig ;-) Det var overhode ikke maddelææn som var mennga nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ultragravid

Hva med Sanna, Tomine, Albertine eller Amelia?

Takk! Amelia likte jeg kjempegodt! :-))

Men passer Amelia sammen med Samuel? det syns jeg! Å, tusen takk togli, det navnet var nydelig og det har vi ikke tenkt på! :-)) Forøvrig har vi et vakkert (om jeg får si det selv) svenskt etternavn...nokså uvanlig, men veldig typisk svensk-vri... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Cornelia er fint, kanskje ennå finere med K, hvis familien er norsk / har norsk etternavn.

Madde-navnet forbinder jeg veldig med svenske prinsessen, og er veldig prinsessete - og litt dillete.

Hvis man velger det, må man være sikker på at man selv og resten av familien skriver det riktig. Hvis man ikke vet hvordan man bruker riktig tegnetting, blir det bare dumt. På den måten du skrev det, uttales det Madelææn. Men det var kanskje det du mente?

Samuel er fint.

Samuel er det nye rampenavnet. Iallefall her hvor jeg bor...

Madeleine er ikke noe særlig, men det er jo barnet som bærer navnet som preger det inntrykket navnet gir. Alle småbarn er jo herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Amelia likte jeg kjempegodt! :-))

Men passer Amelia sammen med Samuel? det syns jeg! Å, tusen takk togli, det navnet var nydelig og det har vi ikke tenkt på! :-)) Forøvrig har vi et vakkert (om jeg får si det selv) svenskt etternavn...nokså uvanlig, men veldig typisk svensk-vri... :-)

Tonette synes jeg er veldig søtt, og minner meg om oldemor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Amelia likte jeg kjempegodt! :-))

Men passer Amelia sammen med Samuel? det syns jeg! Å, tusen takk togli, det navnet var nydelig og det har vi ikke tenkt på! :-)) Forøvrig har vi et vakkert (om jeg får si det selv) svenskt etternavn...nokså uvanlig, men veldig typisk svensk-vri... :-)

Samuel og Amelia er helt perfekt sammen synes jeg!!

Amelia er et nyyydelig navn, så jeg synes absolutt dere skal bruke det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...