Gjest Soumi Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Har fått Mogadon sovetabletter pga søvnproblemer. Glemte å spørre hvor lenge disse sitter i.. Så, hvor lang tid tar det før de er ute av kroppen, får jeg hangover dagen etter? Og, hvor lang tid før leggetid skal disse tas? Virker de på samme måte som Imovane? Veldig viktig for meg å få svar på dette snarest! Mvh 0 Siter
Gjest trille pille Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ta dem idet du legger deg. Ikke drøy for sent på natta før du tar dem, ellers blir det hangover. I felleskatalogen tror jeg det står 12 timers halveringstid, men det pleier å gå bra så lenge man ikke tar tabletten senere enn ca 01.00. 0 Siter
frosken Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Du kan få et raskt overblikk over det du spør om ved å se på www.felleskatalogen.no Der anbefales det at tabletten tas 30 minutter før sengetid, og døsighet angis som mulig bivirkning. I hvilken grad du opplever "hangover" må du vel bare finne ut ved utprøvning. God natt:-) 0 Siter
frosken Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ta dem idet du legger deg. Ikke drøy for sent på natta før du tar dem, ellers blir det hangover. I felleskatalogen tror jeg det står 12 timers halveringstid, men det pleier å gå bra så lenge man ikke tar tabletten senere enn ca 01.00. Det angis faktisk så lang halveringstid som 21-28 timer. 0 Siter
Gjest trille pille Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Det angis faktisk så lang halveringstid som 21-28 timer. Du har sikkert rett. Takk for oppklaringen ) 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Du kan få et raskt overblikk over det du spør om ved å se på www.felleskatalogen.no Der anbefales det at tabletten tas 30 minutter før sengetid, og døsighet angis som mulig bivirkning. I hvilken grad du opplever "hangover" må du vel bare finne ut ved utprøvning. God natt:-) Ok, takk for svar-igjen! Får legge utprøvingen til en dag der det ikke gjør noe om jeg får hangover da.. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.