tina t Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Hei. Jeg lurer på hva det er? Har kronisk forstoppelse p.g.a medisiner. Er det noe man bør ta/bruke? Isåfall hvordan. Takker for svar. mvh.Tina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 22. april 2001 Del Skrevet 22. april 2001 Søk på `forstoppelse` på rødlinja oppe til høyre, og du vil nok finne mange tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina t Skrevet 22. april 2001 Forfatter Del Skrevet 22. april 2001 Søk på `forstoppelse` på rødlinja oppe til høyre, og du vil nok finne mange tips! :-))) Takk. mvh.Tina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 Hei tina t Det finnes ulike typer behandling for kronisk forstoppelse. Jeg pleier ofte å anbefale at man i først omgang forsøker linfrø (2 ts) som bløtes i vann sammen med svisker (1-2 stk) over natten i romtemperatur. Drikk dette hver morgen en periode og magen blir løsere. Du kan ha behov for preparater du få på apotek. Dette bør du imdlertid helst diskutere med legen slik at du velger det som passer best. Husk også at fiberrik kost og rikelig vann (ca 2 liter per dag) er nødvendig. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina t Skrevet 26. april 2001 Forfatter Del Skrevet 26. april 2001 Hei tina t Det finnes ulike typer behandling for kronisk forstoppelse. Jeg pleier ofte å anbefale at man i først omgang forsøker linfrø (2 ts) som bløtes i vann sammen med svisker (1-2 stk) over natten i romtemperatur. Drikk dette hver morgen en periode og magen blir løsere. Du kan ha behov for preparater du få på apotek. Dette bør du imdlertid helst diskutere med legen slik at du velger det som passer best. Husk også at fiberrik kost og rikelig vann (ca 2 liter per dag) er nødvendig. Lykke til! Takk for svaret. mvh.Tina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.