Gjest Adope photoshop cs Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei! Den versonen er jo shitdyr.... Noen tips om hvor jeg kan få den rimligst? Blir glad for alt jeg kan spare, men det er vel ikke store avvikene vil jeg tro. Har nettopp begynt på kurs, og så viser det seg altså at det er cs og ikke elements, og prisforskjellen der er jo enorm!! Noen som har jobbet med både cs og elements, trenger man begge, eller er det en mulighet for meg og gå på kurset for cs, men gjøre alt hjemme i elements? Jeg venter Adobe element 5 hjem i posten en av dagene. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg har både Photoshop Elements 4 og Photoshop CS2 på maskinen min (CS2 er en studentlisens jeg har betalt for gjennom høgskola). Nå har det vært mye å gjøre underveis i studiene, så jeg har rett og slett ikke hatt tid å sette meg inn i Photoshop, syns det er ganske høy læringsterskel på den. Elements mangler helt sikkert noen funksjoner som fullversjonen har, men til mitt bruk (så langt) har Elements gjort nytten. Dessuten liker jeg grensesnittet til Elements best. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg har både Photoshop Elements 4 og Photoshop CS2 på maskinen min (CS2 er en studentlisens jeg har betalt for gjennom høgskola). Nå har det vært mye å gjøre underveis i studiene, så jeg har rett og slett ikke hatt tid å sette meg inn i Photoshop, syns det er ganske høy læringsterskel på den. Elements mangler helt sikkert noen funksjoner som fullversjonen har, men til mitt bruk (så langt) har Elements gjort nytten. Dessuten liker jeg grensesnittet til Elements best. Så din konklusjone er at jeg klarer meg flott uten. Er de bygget opp på sånn ca samme måte? Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Så din konklusjone er at jeg klarer meg flott uten. Er de bygget opp på sånn ca samme måte? Vennlig hilsen Om du mener brukergrensesnitt, så nei, da er de svært forskjellige. Når det gjelder funksjonene som finnes i begge, så fungerer de på samme måte. Bare at de er enklere å finne i Elements enn i CS2. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Så din konklusjone er at jeg klarer meg flott uten. Er de bygget opp på sånn ca samme måte? Vennlig hilsen Hvorvidt du klarer deg med elements fremfor cs er vel helt og holdent avhengig av hvor avansert du er eller har tenkt å bli? "........................................." 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hvorvidt du klarer deg med elements fremfor cs er vel helt og holdent avhengig av hvor avansert du er eller har tenkt å bli? "........................................." Jeg har ikke så greie på verken det ene eller det andre, det var sikkert derfor jeg stilte ett så ett dumt spørsmål. Jeg aner virklig ikke hvordan elements 5 eller cs2 er bygget opp, og/eller om det er likheter mellom di to utgavene, det var derfor jeg lurte. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg har ikke så greie på verken det ene eller det andre, det var sikkert derfor jeg stilte ett så ett dumt spørsmål. Jeg aner virklig ikke hvordan elements 5 eller cs2 er bygget opp, og/eller om det er likheter mellom di to utgavene, det var derfor jeg lurte. Her kan du lese om de to photoshop-versjonene opp mot hverandre: http://www.google.no/search?hl=no&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-36%2CGGLG%3Ano&q=photoshop+cs+vs+elements&btnG=S%C3%B8k&meta=lr%3D 0 Siter
Prozak Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg har ikke så greie på verken det ene eller det andre, det var sikkert derfor jeg stilte ett så ett dumt spørsmål. Jeg aner virklig ikke hvordan elements 5 eller cs2 er bygget opp, og/eller om det er likheter mellom di to utgavene, det var derfor jeg lurte. Elements er vel en "lettutgave", mens cs er den store, tunge, fulle versjonen. Derav den store prisforskjellen. "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.