Gå til innhold

Hvilken musikk liker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye forskjellig.

Sonic Youth, Soundgarden, Pearl Jam, Nirvana, Jane's Addiction, Pixies, Violent Femmes.

Johnny Cash, Bruce Springsteen, Nick Drake, Marvin Gaye, John Coltrane, Frank Sinatra, Miles Davies, Cornelis Wreeswijk.

Notorious B.I.G, Petter, Kanye West, Missy Elliot.

Jokke, Raga, DumDum og gode, gamle Kjøtt. :0)

Skrevet

Stort sett hører jeg på rock av forskjellige slag, jeg er ikke på metalkjøret, men jeg kan høre på noe. Jeg liker country av typen Cash, Gram Parsons, Emmylou Harris ikke Garth Brooks og det kjøret der. Jeg elsker Pixies (ref. nicket), Nick Cave, Sonic Youth, Lou Reed og stort sett alt på lista til Kava.

Jeg er også glad i endel punk av det gamle slaget, Clash, Ramones, Sex Pistols, jeg liker Beatles og John lennon opplegget er det jeg foretrekker. Jeg liker endel gammel Jazz, Nina Simone, Ella Fitzgerald.

Jeg hater divasynging ala Celine Dion, Mariah Carey, Christina Aguilera (usikker på stavingen her) også videre i den gata.

Musikken må helst ha sjel, nerve og den må gripe meg på en eller annen måte.

Hyyl, hvordan kunne jeg glemme Nick Cave og gode, gamle Ramones. Jaja. Man kan ikke få med seg alt på ei sånn liste.

Skrevet

Hyyl, hvordan kunne jeg glemme Nick Cave og gode, gamle Ramones. Jaja. Man kan ikke få med seg alt på ei sånn liste.

Jeg ser du har et par på lista di som jeg også burde nevnt..

Jane's Addiction og Violent Femmes så da er vi innafor begge to. :)

Skrevet

Indie!!

Og rock såklart.

Pluss litt blues, elektronika, og metal. Alt til sin tid!

Skrevet

Er skikkelig altetende når det gjelder musikk.

Hører alt fra klassisk til rock.

En liten favoritt pr i dag er Jack Johnson.

Skrevet

Jeg har en ganske allsidig musikksmak. Men jeg blir vrang og gretten av korpsmusikk andre steder enn i tog 1. og 17.mai, får vondt i kropp og sjel av dansebandmusikk, og liker hulkecøntri ufattelig dårlig. Mora mi har en sterk sans for Jim Reeves og jeg har hørt mer enn nok av ham.

Men jeg liker veldig godt, Troggs, Janis Joplin,Pink Floyd, Clash, Bruce Springsteen, Leonard Cohen, Savage Rose, Gåte, Madrugada, Asa Krogtoft, Bob Dylan, Gianna Nannini, Georges Moustaki, Laura Pausini, Zucchero, Tom Waits, Nationalteatern, Blå Toget, Peps Persson, Vømmøl, Kari Rueslåtten pluss helt sikkert en god del jeg har glemt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...