Gjest theoline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM&mode=related&search= Dette er et hyggelig gjensyn, bare det å kjenne igjen mesteparten av de som synger er en bragd, men noen har ikke forandret seg mye heller da! Syng med folkens 0 Siter
asterix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 *mimre* Den gang Michael Jackson enda så nesten normal ut. Og sekvensen til The Boss gir fortsatt skikkelig herlig frysning på ryggen. :-) 0 Siter
Gjest mimrer også Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg håper Michael Jackson kommer ut med ny plate snart. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Takk, ja dette er en knallgod sang. Husker jeg hørte mye på den. Mange er like seg sjøl ja, men gosj så fin Michael Jakson var...hadde han bare stoppet, nesen var vel gjort noe med der? 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 *mimre* Den gang Michael Jackson enda så nesten normal ut. Og sekvensen til The Boss gir fortsatt skikkelig herlig frysning på ryggen. :-) Og så nydelig han var! *sukk* 0 Siter
asterix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Og så nydelig han var! *sukk* Håper det er The Boss du mener? Han har alltid vært nydelig. MJ derimot har jeg aldri hatt noe til overs for. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Bevares, Willie Nelson uten fletter ) 0 Siter
asterix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 noe jeg alltid har lurt på ang. We are the World. Hva i all verden gjør Dan Aykroyd i den forsamlingen? 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Håper det er The Boss du mener? Han har alltid vært nydelig. MJ derimot har jeg aldri hatt noe til overs for. Selvfølgelig The Boss! Digger den nye stilen hans også. 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 noe jeg alltid har lurt på ang. We are the World. Hva i all verden gjør Dan Aykroyd i den forsamlingen? Det stusset jeg og på, men han kan jo synge da! 0 Siter
asterix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det stusset jeg og på, men han kan jo synge da! Kan han? Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det "smaksprøve" på sangen hans noe sted? 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Kan han? Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det "smaksprøve" på sangen hans noe sted? Aner ikke, Men det finnes flere skuespillere som kan synge, men de gir ikke ut plater. Synger han ikke i "men in black"? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 noe jeg alltid har lurt på ang. We are the World. Hva i all verden gjør Dan Aykroyd i den forsamlingen? Var we are the world før eller etter blues brothers? Kanskje pga den? Han hadde jo eget band og utested. (etter det jeg husker) så han er vel musiker/skuespiller.... 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Kan han? Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det "smaksprøve" på sangen hans noe sted? Mente selvfølgelig "blues brothers"! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Riktig nostaligisk..og siden vi først er i gang, så er det jo denne i samme genre: http://www.youtube.com/watch?v=ThNOkXMn21g&mode=related&search= 0 Siter
asterix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Var we are the world før eller etter blues brothers? Kanskje pga den? Han hadde jo eget band og utested. (etter det jeg husker) så han er vel musiker/skuespiller.... Så overvettes imponert vet jeg ikke om jeg er over sangferdighetene akkurat da. *ler* 0 Siter
hidi Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Så overvettes imponert vet jeg ikke om jeg er over sangferdighetene akkurat da. *ler* Ler så jeg griner.... Du måtte finne noe, ja. Han kan nok synge bedre enn det der. For det var pyton! Fikk ihvertfall en god latter... 0 Siter
Zarine Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Å dette var jo artig Eg må nok innrømme at eg ikkje kjende att alle, men eg har vel forsåvidt aldri gjenkjent alle uansett. Kven var han som song i 2. verset (før første refrenget), etter Kenny Rogers og før Tina Turner? Han hadde veldig fin stemme. 0 Siter
birdie Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ah, nostalgitripp de luxe! Jeg kjente faktisk alle navnene fremdeles - unntatt han som sang etter Kenny Loggins. Gjett hva min hovedinteresse i tenårene var.. Har fremdeles ørten opptakskassetter med Ti i skuddet og diverse..! 0 Siter
birdie Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Å dette var jo artig Eg må nok innrømme at eg ikkje kjende att alle, men eg har vel forsåvidt aldri gjenkjent alle uansett. Kven var han som song i 2. verset (før første refrenget), etter Kenny Rogers og før Tina Turner? Han hadde veldig fin stemme. James Ingram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.