Gå til innhold

Apropo 80-talls mimring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*mimre*

Den gang Michael Jackson enda så nesten normal ut.

Og sekvensen til The Boss gir fortsatt skikkelig herlig frysning på ryggen. :-)

Gjest mimrer også
Skrevet

Jeg håper Michael Jackson kommer ut med ny plate snart.

Skrevet

Takk, ja dette er en knallgod sang. Husker jeg hørte mye på den. Mange er like seg sjøl ja, men gosj så fin Michael Jakson var...hadde han bare stoppet, nesen var vel gjort noe med der?

Skrevet

*mimre*

Den gang Michael Jackson enda så nesten normal ut.

Og sekvensen til The Boss gir fortsatt skikkelig herlig frysning på ryggen. :-)

Og så nydelig han var!

*sukk*

Skrevet

Og så nydelig han var!

*sukk*

Håper det er The Boss du mener? Han har alltid vært nydelig. MJ derimot har jeg aldri hatt noe til overs for.

Skrevet

noe jeg alltid har lurt på ang. We are the World. Hva i all verden gjør Dan Aykroyd i den forsamlingen?

Skrevet

Håper det er The Boss du mener? Han har alltid vært nydelig. MJ derimot har jeg aldri hatt noe til overs for.

Selvfølgelig The Boss! Digger den nye stilen hans også.

Skrevet

noe jeg alltid har lurt på ang. We are the World. Hva i all verden gjør Dan Aykroyd i den forsamlingen?

Det stusset jeg og på, men han kan jo synge da!

Skrevet

Det stusset jeg og på, men han kan jo synge da!

Kan han? Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det "smaksprøve" på sangen hans noe sted?

Skrevet

Kan han? Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det "smaksprøve" på sangen hans noe sted?

Aner ikke, Men det finnes flere skuespillere som kan synge, men de gir ikke ut plater. Synger han ikke i "men in black"?

Gjest Debra irl
Skrevet

Var we are the world før eller etter blues brothers? Kanskje pga den? Han hadde jo eget band og utested. (etter det jeg husker) så han er vel musiker/skuespiller....

Skrevet

Mente selvfølgelig "blues brothers"!

Skrevet

Var we are the world før eller etter blues brothers? Kanskje pga den? Han hadde jo eget band og utested. (etter det jeg husker) så han er vel musiker/skuespiller....

Så overvettes imponert vet jeg ikke om jeg er over sangferdighetene akkurat da. *ler*

Skrevet

Så overvettes imponert vet jeg ikke om jeg er over sangferdighetene akkurat da. *ler*

Ler så jeg griner....

Du måtte finne noe, ja. Han kan nok synge bedre enn det der. For det var pyton!

Fikk ihvertfall en god latter...

Skrevet

Å dette var jo artig :)

Eg må nok innrømme at eg ikkje kjende att alle, men eg har vel forsåvidt aldri gjenkjent alle uansett.

Kven var han som song i 2. verset (før første refrenget), etter Kenny Rogers og før Tina Turner? Han hadde veldig fin stemme.

Skrevet

Ah, nostalgitripp de luxe! Jeg kjente faktisk alle navnene fremdeles - unntatt han som sang etter Kenny Loggins. Gjett hva min hovedinteresse i tenårene var.. Har fremdeles ørten opptakskassetter med Ti i skuddet og diverse..! :P

Skrevet

Å dette var jo artig :)

Eg må nok innrømme at eg ikkje kjende att alle, men eg har vel forsåvidt aldri gjenkjent alle uansett.

Kven var han som song i 2. verset (før første refrenget), etter Kenny Rogers og før Tina Turner? Han hadde veldig fin stemme.

James Ingram. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...