Gå til innhold

Apropo 80-talls mimring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke, Men det finnes flere skuespillere som kan synge, men de gir ikke ut plater. Synger han ikke i "men in black"?

Will Smith? Han har gitt ut mange plater som "The Fresh Prince" gjerne sammen med "DJ Jazzy Jeff", hadde vel mest suksess med Summertime fra starten på 90-tallet.

http://www.youtube.com/watch?v=HdxO-UVhV1E

(Youtube er genialt).

Skrevet

James Ingram. :)

Takk skal du ha!

Fint du visste det, så slipp eg gå og lure. Namnet verkar ikkje så veldig kjekt for meg, men det går kanskje an å finne ut meir no når eg veit kva eg skal søke på :-)

Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt større problemer med å kjenne igjen mange av de der hvis de hadde spilt inn videoen på nytt i dag! ;-) En god del av dem har knapt vært i nyhetsbildet siden 80-tallet, og da følger man jo ikke så mye med på hvordan de ser ut lenger.

Den største forvanlingen har jo han med kjønnskifte og raseskifte stått for! ;-)

Ellers var det gledelig å tenkle på at de aller fleste fortsatt er i live. Det er vel bare Ray Charles som har sagt takk for seg? Eller er det noen jeg ikke har skikkelig track på?

Skrevet

Ah, nostalgitripp de luxe! Jeg kjente faktisk alle navnene fremdeles - unntatt han som sang etter Kenny Loggins. Gjett hva min hovedinteresse i tenårene var.. Har fremdeles ørten opptakskassetter med Ti i skuddet og diverse..! :P

Loggins??

mener du Rogers? ;-)

Skrevet

Loggins??

mener du Rogers? ;-)

Nei, jeg mener Loggins, han synger etter Springsteen (det er han med skjegget). Han Footloose-fyren, du vet. :)

Skrevet

Nei, jeg mener Loggins, han synger etter Springsteen (det er han med skjegget). Han Footloose-fyren, du vet. :)

Husker ikke han jeg! ;-)

Skrevet

Husker ikke han jeg! ;-)

Jeg gjør - satt, som ymtet i det første innlegget, pal med notisbok og kassettspilleren på opptak under Ti i Skuddet, Radio Ung, Radio Oslo etc. da jeg var fjortis. :D Men han lille fyren etter Loggins var allikevel ukjent for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...