Gå til innhold

Hvilken stamme tilhører du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi alle tilhører en stamme, mer eller mindre. Vi føler tilhørighet til en gruppe.

Jeg selv tilhører en drabantbystamme, ganske vennlige, litt dumme, litt sære, litt late, litt urimelige og litt frekke.

Gjest østfolding
Skrevet

Jeg er av dansk bondeætt ispædd norske Christiania aner.

Sindig og med lun humor.

Skrevet

Kjenner ingen andre som har samme type liv som meg, men for det meste hører jeg vel til under studentgruppa.

Vimsete, glad i å ha det gøy,glad i å sove, vant til å ha noe hengende over hodet 24/7, og vant til stress og deadlines.

Skrevet

Jeg tror jeg tilhører sentrumsstammen siden jeg i hvert fall er 5. generasjon Oslo sentrum. Men jeg er øystammen også for jeg 11. generasjon på ei lita øy i Nord-Norge.

Skrevet

Sørlandstammen! Pillemisbrukere, alkoholikere, strengt religiøse, gale bilister etc.

Og så er det meg!

Skrevet

Sørlandstammen! Pillemisbrukere, alkoholikere, strengt religiøse, gale bilister etc.

Og så er det meg!

...og meg :-)

Skrevet

Og så er det meg!

Åsså deg ja.

Skrevet

Og så er det meg!

Sørlands stammen :) Jordnære vil jeg også si vi er, for å nevne noe greit ;)

Skrevet

Sentrumsstamme som har fått nedsatt hørsel etter mye utestedbråk i gatene :P

Skrevet

Jeg tror jeg tilhører sentrumsstammen siden jeg i hvert fall er 5. generasjon Oslo sentrum. Men jeg er øystammen også for jeg 11. generasjon på ei lita øy i Nord-Norge.

Jeg har inntrykk at folk hører til der de bodde fra de var 10-20 år. De preges, akkurat som valper. Jeg ser fremdeles drabantbygutten i en 50-årig legemiddelkonsulent, og drabantbyjenta i ei 50 år gammel butikksjef, selv om de flytta da de var litt over 20.

Skrevet

Jeg har inntrykk at folk hører til der de bodde fra de var 10-20 år. De preges, akkurat som valper. Jeg ser fremdeles drabantbygutten i en 50-årig legemiddelkonsulent, og drabantbyjenta i ei 50 år gammel butikksjef, selv om de flytta da de var litt over 20.

Da vet jeg hvilken stamme jeg tilhører for jeg kan høre hvem som har vokst opp i nærheten av meg.

Skrevet

Antar jeg tilhører bondestammen, da mine forfedre har vært småbønder på Vestlandet i hundrevis av år.

Skrevet

Da vet jeg hvilken stamme jeg tilhører for jeg kan høre hvem som har vokst opp i nærheten av meg.

Hva særpreger dem?

Skrevet

Antar jeg tilhører bondestammen, da mine forfedre har vært småbønder på Vestlandet i hundrevis av år.

Bratthengstammen?

Taubanestammen?

Blåsbortstammen?

Skrevet

Hva særpreger dem?

Bortsett fra dialekten så tror jeg det er dongribukser og dunjakke, uansett yrke :o)

Gjest The one and only
Skrevet

er det noe som heter sydhavs stamme?

min definasjon er vel at jeg da må være litt frekk,fristende, fresh og ganske så avslappet hihi.

samtidig så har jeg bein i nesa!

er en fin blanding av en tropisk fruk og en hardbarka viking hehe

Skrevet

Bortsett fra dialekten så tror jeg det er dongribukser og dunjakke, uansett yrke :o)

Åsså dunjakke da. Harry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...